- Ի՞նչ դեր ունեն մարրքեթինգը և PR -ը ընկերությունների կառավարման գործընթացում և հատկապես բժշկական ծառայությունների առաջխաղացման ոլորտում:
- Մարքեթինգային ծառայությունը ցանկացած ընկերության գրծունեության կարևոր բաղադրիչներից է, այն հանդիսանում է ընկերությունների կառավարման գործընթացի արդյունավետության բարձրացմանը ուղղված կոմպլեքս գործողությունների ամբողջություն, որոնք համապատասխանում են շուկայի պոտենցիալ պահանջներին` ընդգրկելով ինենց մեջ մատուցվող ծառայությունների ծավալի պլանավորումը, գնագոյացումը, գովազդը, տեղեկատվությունը և պոտենցիալ պահանջարկը:
Մարքեթինգ և PR հասկացությունը, տվյալ դեպքում` բժշկության մեջ, մեր կյանք է մուտք գործել բոլորովին վերջերս, սակայն մինչ այժմ բժշկական կենտրոնների մեծ մասը մարքեթինգին վերաբերում է ոչ միանշանակ, հաճախ չգիտակցելով նրա նշանակությունը` հասկանալով դրա տակ միայն մարքեթինգային հետազոտությունները:
Բժշկական ծառայությունների ոլորտն ունի գովազդային հատուկ հնարքներ, որոնք աշխատում են բացառապես բժշկական ծառայությունների առաջխաղացման գործում: Մարդկանց պետք է բերել կլինիկաներ, բայց, պետք է անել դա պրոֆեսիոնալ և ամենակարևորը` չոտնահարել սպառողի իրավունքները:
- Հավանաբար Ձեր ոլորտում, ինչպես ցանկացած այլ ոլորտի մասնագիտություններում, կան դժվարություններ: Ի՞նչով են դրանք պայմանավորված:
- Մեր մասնագիտության դժվարություններից մեկը մարքեթինգային բոլոր ռազմավարությունների և տեղեկատվական հոսքերի ինտեգրումն է: Եղած տեղեկությունների ծավալները վիթխարի են: Միաժամանակ, դժվար է հասկանալ, թե ինչ տվյալների է պետք վստահել և որոնք գործնականում օգտակար չեն: Բայց դա, ըստ իս, ամենամեծ բարդությունը չէ մարքեթինգում: Առավել բարդէ, թերևս, բոլոր մտահղացումներն իրականացնելը: Շատ բարդ է հաշվարկել առանձին մարքեթինգային ծրագրերի արդյունավետությունը` ԶԼՄ-ներում գովազդի, թրեյդ-առաջխաղացման, իրացման խթանման, ուղիղ մարքեթինգի, ֆիրմային ոճի և այլ պարագաներում: Սակայն, դա անհրաժեշտ է անել: Իսկ ընդհանրապես, կան և այլ ոչ պարզ նրբություններ` սկսած իրավականներից մինչև տեխնիկականները:
- Դուք իրոք շատ գաղափարներ ունե՞ք: "Ավանտա" ժամանակակից Կոսմետոլոգիայի և Ստոմատոլոգիայի Մասնագիտացված Բժշկական Կենտրոնների ցանցը շատ ակտիվ գործունեություն է ծավալում ՀՀ-ում: Պատմեք, խնդրեմ, այդ մասին:
- Կարողեմ ասել, որ "Ավանտա" ժամանակակից կոսմետոլոգիայի և ստոմատոլոգիայի մասնագիտացված բժշկական կենտրոնների ցանցը, հանդիսանալով իր ոլորտի առաջատարը, առավելագույնս մեծ ուշադրություն է դարձնում սպառողների սպասարկման որակական հատկանիշներին, տեղեկատվական ծրագրերին, գին և որակ հարաբերակցությանը և այլն:
Հաշվի առնելով նաև այն կարևորագույն փաստը, որ "Ավանտա" ժամանակակից կոսմետոլոգիայի և ստոմատոլոգիայի մասնագիտացված բժշկական կենտրոնների ցանցի տնօրենը` Կարեն Լևոնի Գրիգորյանն է, ով մեր երկրում հայտնի է որպես վիրաբույժ իմպլանտոլոգ, ունի երկար տարիների աշխատանքային փորձ, բարձրակարգ բժիշկ է և հմուտ մանկավարժ: Կարեն Գրիգորյանն առաջինն էր, ով Հայաստանում հեղինակեց և մշակեց "Ատամնային իմպլանտատների հայկական համակարգը"` անցկացնելով մի շարք փորձագիտական և կլինիկական հետազոտություններ՝ նախքան իմպլանտատների ներդրումը կլինիկական պրակտիկայում: Նա ունի ավելիքան 15 գյուտերի արտոնագրեր իմպլանտոլոգիայի և օրթոպեդիկ ստոմատոլոգիայի ոլորտում` կատարած հայտնագործությունների համար, ինչպես նաև հեղինակ է ավելի քան 40 գիտական հոդվածների:
Կարծում եմ արդեն պարզ է, թե ինչ լրջությամբ ենք մոտենում ցանկացած կատարված աշխատանքի: Հստակ կարող եմ ասել նաև, որ մեծուշադրություն ենք դարձնում տեղեկատվական ծրագրերին` հեղինակային սեմինարներին, հարցումների անցկացմանը, կենտրոնի մասին տեղեկատուների և տեսանյութերի ստեղծմանը, որոնք լիովին համապատասխանում են իրականությանը, որը շատ կարևոր է սպառողի համար, քանի որ նա կարող է վստահ լինել իր կատարած ընտրության համար: