Թանկարժեք բրենդերը շատ հաճախ ստիպված են լինում գնալ զոհողությունների՝ հանուն բրենդի հեղինակության պահպանման և, ինչու ոչ, նաև բարձրացման: Օրինակ, բոլորիս հայտնի Louis Vuitton բրենդը երբեք զեղչեր չի իրականացնում իր՝ առանց այդ էլ թանկարժեք ապրանքների համար: Տարօրինակ է, բայց փաստ, որ իր չվաճառված պայուսակները բրենդը անխնա այրում է:
Եվս մեկ հուշագրավ փաստ. Եթե դուք տեսնում եք LV պայուսակ, ապա այն 99% հավանականությամբ պատենդ է: Ամեն դեպքում, պատենդները երբեմն վաճառվում են բավականին թանկ գնով և գրեթե չեն տարբերվում օրգինալից: