Վազգեն Սարգսյանի հոգեբանական վերլուծությունը
Քաղաքական գործիչներից յուրաքանչյուրն ունի ելույթների և հարցազրույցների ժամանակ օգտագործվող սեփական ժեստիկուլացիան՝ դեմքի միմիկաները, աչքերի և ձեռքերի շարժումները, նստած կամ կանգնած դիրքը, ձայնի տոնայնությունը և այլն։ Ճիշտ է՝ այդ ամենի վրա աշխատում են սեփական PR մասնագետներն ու ոճաբանները, բայց ապացուցված բան է՝ մարդ իր բնավորություններից ավելի դժվար է հրաժարվում, քան սովորություններից, և տարբերվում է արդեն բնավորություն դարձած շարժուձևով։
«Ելույթների ընթացքում կամ ավարտին, մտերիմների շրջապատում շատ էր սիրում հարվածել ամբիոնին/սեղանին կամ ավտոմեքենայի երկաթին ու երգել՝ հիմնականում «Նժդեհի երգը» », -մեզ հետ զրույցում ասաց Սպարապետի ընկերներից Արթուրը։ Ինչը հայրենասիրության, ժողովրդի հանդեպ ազատ դրսևորման ու անմիջականության նշան էր:
Հայացքը։ Իր խոսքի ընթացքում Սարգսյանն անընդհատ շարժում էր աչքերը, ինչը խոսքը ճիշտ մշակելու, ամբողջական պատասխան տալու նշան էր, քանի որ Նա նաև գրող էր, արվեստագետ, չափազանց խելացի մարդ, իսկ բառերն այդ խելացիության պատճառով կարող էին թռչել իր բերանից, ինչն ինքը չէր կարող թույլ տալ, քանի որ նա քաղաքական գործիչ էր, ժողովրդի առաջնորդ, և յուրաքանչյուր սխալ բառ կարող էր անդառնալի կորուստների հանգեցնել: Ասուլիսների ժամանակ սեղանի շուրջ նստած նա միշտ հենվում էր սեղանին, դաստակներով պահում էր մարմնի ծանրությունն ու ափերը խաչում` իրար սեխմելով, ինչը նշանակում է՝ որևէ բան թաքցնում է խոսելիս և նպատակահարմար չի համարում, որ լսարանը կարդա իր մտքերը։
Սարգսյանը նաև սովոր է կանգնած ժամանակ ձեռքերը ետնամասում իրար միացնելու, սա նշանակում է, որ նա իշխող կեցվածք է ընդունում, կուրծքը բաց է, այսինքն անվախ է: Վերջում հավելենք, որ Վազգեն Սարգսյանը երեխայապաշտ էր, Նա ամուսնացած չէր և չուներ իր զավակները, իսկ իր երեխայապաշտությունն արտացոլում էր սեփական ընտանիք չունենալը։ Արմինե Միքայելյան |