Խնդրում ենք սպասել...

Հոդվածներ

Penny Press ֆենոմենը և դրա պատմությունը

Մարինե Սարյան
23:23, շաբաթ, 07 մայիսի, 2016 թ.
Penny Press ֆենոմենը և դրա պատմությունը
     1830-ական թվականներին ամերիկյան և եվրոպական պարբերականների զարգացման նոր միտումը դարձավ բնակչության ամենաաղքատ խավի նվաճումը՝ որպես նոր ընթերցողական լսարանի: Այդ նվաճումը պայմանավորված էր մամուլի` բոլորովին նոր տեսակի առաջացմամբ: Նոր տեսակը ուներ ամենացածր գինը և շահավետ էր` ունենալով ամենաշատ տպաքանակը:
    
     19-րդ դարում ԱՄՆ-ում արդեն ամենաաղքատ խավը ուներ թերթ կարդալու անհրաժեշտություն, բայց նրանց ֆինանսական ռեսուրսները թույլ չեին տալիս ձեռք բերել այդ թերթերը: Խնդիրը սակայն միայն բարձր գինը չէր, նաև անմատչելի գրելաոճն ու բովանդակությունը: Այս պայմաններում առաջացավ մամուլի նոր տեսակ: Տպագրության մշակույթի զանգվածայնությունը և էժան հրատարակությունները այդ տեսակի բնորոշիչներն էին և դրանք հայտնի դարձան փեննի պրեսս՝ գրոշանոց մամուլ անունով:
    
    
Առաջխաղացնել այս նյութը
Նյութը հրապարակվել է Մամուլի խոսնակի շրջանակներում:
Գրանցվի՛ր և հրապարակի՛ր քո հոդվածները:
Հավանել
0
Չհավանել
0
4007 | 0 | 0
Facebook