Խնդրում ենք սպասել...

Հոդվածներ

(ֆիլմ. "Սկանդալ", ռեժիսոր` Ջեյ Ռոու, 2020թ)

00:26, երկուշաբթի, 05 հունիսի, 2023 թ.
(ֆիլմ. "Սկանդալ", ռեժիսոր` Ջեյ Ռոու, 2020թ)
    
Մաքսիմալ պարզ ա իրերի վիճակը։
Շեֆը առաջարկում ա կանանց իրանց բերանով սեռական ծառայություն մատուցել իրեն` խխել, որն էլ հանդիսանում ա թղթից իսկական ու ավելի կարևոր աշխատանքային կոնտրակտը։
Հնացած, արտաքին տեսքից մաշված կնոջը հեռուստատեսությունում փոխարինում ա ավելի էֆֆեկտիվ արտաքին տեսք ունեցող, ավելի ջահել ու "ջանասեր", այսինքն շեֆի սեռական կարիքները բավարարող ղուշը։ Բանը նրանումն ա, որ շեֆը մտածելու ժամանակ ա տալիս. ուզու՞մ ես լինել առաջինը, պետք ա առաջխաղացմանդ համար համապատասխան ծառայությունը մատուցես, քանի որ մուֆթա գործ անող էսօր չկա։ Այլապես, ուրիշ ի՞նչ կերպ կինը կարող ա օգտակար լինել միլիոնատիրոջը, ով ամեն ինչ ունի։ Ու կինը մտածում ա, մտածում ա շատ կարճ։ Ծանր ֊ թեթև, մեկ ֊ երկու, հարյուրի կեսը` հիթսուն. հիթսունի կեսը` 25։ Վերջ, որոշումը ընդունված ա։ Սրանից ավելի հարմար բաժանարար չկա։ Կարելի յա նստել վերելակը ու մնացած` շեֆի ճլորած ապրանքը ժամանակին համտեսողների` թասիբ խաղացող "արժանապատիվ" կանանց հետ, բարձրանալ ուր որ հարկն է, իսկ ավելի ճիշտ էն հարկը, որդեղ որ նստում ա շեֆը։ Ու շեֆը համոզված ա, որ համենայն դեպս էդ օրը ինքը իրա օֆիցիալ կնոջ վրա չի հուսադրվելու տվյալ հարցում, մի հարց, որը փակված չի Աշխարհի արարումից ի վեր։ Չի էլ փակվի։
Կարևոր ա նկատելը, որ շեֆի դեմ կոմպրոմատի գործը հեռուստահաղորդավարուհին սկսում ա էն ժամանակից, երբ արդեն տեսադաշտում որպես կոլեգա հայտնվում ա իրանից ջահելը։ Ու նա քաջ գիտակցում ա, որ իրան հաշված օրեր են մնում թիվ մեկ թագուհու հաստիքում։ Սերնդափոխություն լինում ա ամեն տեղ, էդ թվում և կանացի պոռնկության մեջ։ Ու նա իրա կանացի "թասիբի" համար պայքարի կեղծ պրոցեսը սկսում ա մենակ էն բանից հետո, երբ իրան վտարում են աշխատանքից։ Այսինքն շեֆի դեմ կոմպրոմատի հրապարակայնացումը տեղի չէր ունենում տարիներ շարունակ, քանի որ սեռական ծառայության հիմքերով կնքված կոնտրակտը գործում էր էնքան ժամանակ, քանի դեռ ջահել էր ու բացի դա էլ մրցակիցներ տվյալ հարցում չուներ։ Թե շեֆը ինչ տեսակ հաճախականությամբ էր ամրապնդում` թարմացնում "կոնտրակտը", մնում ա մենակ ենթադրել։
Ու սխալ ա կարծելը, թե ֆիլմում քննարկվող կանացի կերպարները երբևէ հասկացան, թե ինչ ասել ա արժանապատվություն։ Փոխարենը նրանք մենակ ցուցադրեցին շեֆի հանդեպ իրանց վրեժը։
Ի վերջո շեֆը առաջարկում էր աշխատանք իրան պետքական պայմաններով։ Կանայք իրանց հերթին ու իրանց կողմից, կարող էին հրաժարվել, ինչպես որ հրաժարվեց նրանցից մեկը, բայց մնացած մեծ մասը` ընդունեցին։ Ու նրանք էնքան շատ էին, որ լատինական այբուբենի տառերը արդեն լրանալու վրա էին։ էսքանից հետո ուրիշ բարոյախոսական լոլոներ` ուղղված շեֆին, իմաստազուրկ ա։ Նա, ով կմերժեր նման ճանապարհով շեֆից աշխատանք ստանալը, նրա մասին էլ կարելի կլիներ ասել, որ տվյալ կինը հասկանում ա արժանապատվությունից ու մարմնավաճառ չի։ Մնացած բոլոր հերսուհիները իրանց մարմինը ծախելու հարցում աչք անգամ չթարթեցին։
Ու ըստեղ հասարակարգը բացարձակապես նշանակություն չունի։ Նշանակություն չունի ֆեոդալիզմ ա, ստրկատիրություն ա, կապիտալիզմ ա, թե սոցիալիզմ ա։ Բնազդները, աշխատանքային, պաշտոնեական առաջխաղացումը, ինչպես նաև արժանապատվությունը և դրանից զուրկ մարդկանց գոյությունը ոչ մի հասարակական ֊ տնտեսական կացութաձև ի զորու չի վերացնել։ Սևի կողքին կա սպիտակը և ամեն մի քայլ ունի իրա հետևանքները։
Ու հասարակական կեղծ բարեպաշտությունը, ցավակցական ու կարեկցական վերաբերմունքը ֆիլմում, նաև կյանքում, վստահաբար տվյալ մարմնավաճառ կանանց կողմն ա։ Ֆիլմը կյանքի, իսկ կյանքը՝ ֆիլմի արտահայտությունն ա: Իսկ դա իրա հերթին նշանակում ա, որ հասարակությունը իրա մեծ մասով պո.նկության կողմնակիցն ա։
Իզուր չէր ասում Հիտլերը, որ ժողովուրդը դա կին ա...
Առաջխաղացնել այս նյութը
Նյութը հրապարակվել է Մամուլի խոսնակի շրջանակներում:
Գրանցվի՛ր և հրապարակի՛ր քո հոդվածները:
Հավանել
0
Չհավանել
0
710 | 0 | 0
Facebook