Ֆիլմում գրեթե ամեն երկրորդ դիալոգը ներծծվածա բանկիրության թալանչիական դեմքի մերկացմամբ: Ցույցա տրվում տնտեսական դժբախտություններ ու ճգնաժամեր ստեղծող բանկիրների ունեցած դերը հասարակության կյանքում, ովքեր հուդայականության ագրեսիվ գաղափարախոսական դիրքերից վաշխառուական տոկոսադրույքով քամում ու ունեզրկում են ամերիկյան բնակչությանը ֆինանսա - վարկային քաղաքականությամբ ու քաղաքականություն են պատվիրում իրանցդրածո խամաճիկ կառավարիչներին: Ըստեղից էլ բոլոր հանցագործությունները՝ հանուն փողի, «թալանիր թալանողին» և «թալանիր թալանվածը» հանցագործություն ծնող բանաձևերը, անվերջանալի հանցագործությունների կրկնվող ցիկլը: Ֆիլմում հստակ ցույց տրվեց, որ ուժային ծառայությունները բանկիրության ձեռին կույր գործիքներն են:
Ուշագրավա, որ կինոռեժիսոր Օսկար Դե Պալմայի համանման բովանդակության «ՍՊԻԱՎՈՐ ԴԵՄՔՈՎ ՄԱՐԴԸ» (1983) ֆիլմը, որում էս ֆիլմի նման շատ ուժեղ ու համարձակաբար շոշափվում էր բանկիրության թալանչիական թեմատիկան, 1984 թ - ին չարժանացավ և ո՛չ մի տեսակ մրցանակի:
Հեղինակ՝ ՍՏԵՓԱՆ ԱԲՐԱՀԱՄՅԱՆ
Շվեդիա, Էնշոփինգ
21.10.2017