Վերջին ու մեծ հաշվով Ստալինի ու նրա օրոք ընդունված ոսկի Սահմանադրության շնորհիվա, որ տգետ, անտառաճանաչ ու անթվաճանաչ նախրից վերածվեցինք ազգի, որ էսօր մեծագույն անշնորհակալությամբ հայհոյենք արարող կացութաձևը ներկայացնող գերհամակարգին՝ ԽՍՀՄ պետությանը:
Հոդված 121. ԽՍՀՄ քաղաքացիները կրթության իրավունք ունեն:
՝՝Սույն իրավունքը ապահովվում է համընդհանուր - պարտադիր ութամյա ժամկետով կրթությամբ, միջին, ընդհանուր պոլիտեխնիկական կրթության լայն զարգացմամբ, մասնագիտական կրթությամբ, միջնակարգ, հատուկ և բարձրագույն կրթությամբ կյանքի հետ հաղորդակցմամբ, արտադրության, երեկոյան և հեռակա կրթության լիարժեք զարգացմամբ՝ բոլոր տեսակի կրթությունների համար ԱՆՎՃԱՐ հիմքերով, պետական կրթաթոշակների համակարգով, դպրոցներում մայրենի լեզվի ուսուցմամբ, դպրոցներում, կոլխոզներում, սովխոզներում, գործարաններում աշխատողների ԱՆՎՃԱՐ արտադրական, տեխնիկական և ագրոնոմային ուսուցման կազմակերպմամբ՝՝:
Խորհրդային ժամանակների ԴՊՐՈՑԸ իրա հիանալի ընդհանուր կրթության մակարդակով հավասարը չուներ աշխարհում: Էդ կրթությունը մեծ շռայլությամբ բաշխվում էր մարդկանց ԱՆՎՃԱՐ հիմունքներով, ինչը թողեց իրա հսկայական դրական հետևանքները: Ով զոմբի չի թվարկել չարժի: Զոմբիները թող գնան մի քիչ գիրք կարդան, պատմություն սովորեն ու իմանան:
Հարցը նրանումնա, որ Մարդ արարածը սոցիալական կենդանիյա ու հետևաբար պետքա գիտակցի ու հասկանա որ իրանից առաջ էլ են մարդիկ ծնվել, ապրել, ստեղծագործել, ուսումնասիրել, բացահայտել, չարչարվել, տանջվել, պայքարել, որ մի ինչ որ աշխարհաճանաչողության մակարդակի հասնեն, որ էդ ճանաչողությունը որպես փորձ փոխանցեն հաջորդներին: Ու ինքը՝ մարդը, էդ ճանաչողությունից ու փորձիցա օգտվում իրա ամբողջ կյանքում: Էդ կյանքի անխուսափելի պահանջնա: Կրթությունը էդ նախորդների կուտակած գիտելիքներն ու փորձնա: Առանց էդ կուտակած գիտելիքին ու փորձին ծանոթանալու մարդը ոչինչա էդ բառի բոլոր վատ իմաստներով: Հետևաբար, անվճար կրթությունը մարդուն պետքա օդի ու ջրի նման, որ մարդը հնարավորություն ունենա հասու ըլնի իրա նախորդների փորձին ու մի պստիկ քար էլ իրա կողմից ավելացնի ու ընդլայնի ճանաչողության մտահորիզոնը: Էսօր վճարովի կրթությամբ մարդկանց մեծ մասի համար խիստ դժվարա հասու ըլնել գիտելիքին՝ իրա նախորդների կուտակած փորձին: Ով փող չունի, ուրեմն գիտելիք չի կարա ստանա: Սա ոչ միայն մեծագույն անբարոյականությունա, այլև մարդկության դեմ ուղղված ծանր հանցագործ բիզնեսա: Ո՞նց կարելիյա մարդկությանը պատկանող փորձն ու գիտելիքը սարքել առուծախի առարկա, դարձնել սեփականություն, էն դեպքում, երբ գիտությունը իրա բնույթով տիեզերական - համամարդկայինա: Եզրակացությունը մեկնա. վճարովի կրթությունը ուղղվածա ազգի, մարդկության դեմ ու ծառայումա մարդկանց դեբիլիզացիայի օգտին:
Ցավոք, արդեն շուրջ քսանյոթ տարիյա, ինչ գոյություն չունի ԽՍՀՄ - ը իրա կրթական փայլուն համակարգով: Հետևաբար հարցը, թե որդեղի՞ց էսքան դեբիլ, անբարոյական, ծաղրածու, հիպպի, լիբերալ- ավանակների անշնորհակալ բազմություն, պետքա այլևս տարօրինակ չթվա. ընդեղից՝ ԽՍՀՄ կրթական փայլուն համակարգի դեմ կատարված հանցագործությունից, մեկ էլ անընդհատ հիմարացնող զոմբիական պրոպագանդայից, որով հայտարարվումա, թե որքան վատ երկիրա էղել ԽՍՀՄ - ը: Շատ վատ երկիրա էղել ԽՍՀՄ - ը, ահավոր վատ: Վատնա էղել, որ իրանց նման զոմբիների պապերին, հերերին ու մերերին անվճար կրթությունա բաժանել:
Անշնորհակալ մարդը մեկ րոպե ավել իրավունք չունի ապրելու:
Հեղինակ՝ ՍՏԵՓԱՆ ԱԲՐԱՀԱՄՅԱՆ
Շվեդիա, Էնշոփինգ
15.09.2018