Loading...

Articles

Ապատեղեկատվություն թե՞...

02:09, Monday, 11 June, 2018
Ապատեղեկատվություն թե՞...
     Ինչպես անել, որ ընթեցողը վերնագիրը կարդալուց հետո անմիջապես մուտք գործի նշված հղումով, որպեսզի կարդա նյութը: Ապատեղեկատվությունը հենց այսպես է տարածվում: Հիմնական թիրախները, ապատեղեկատվության տարածման, պատերքզմն է, հայ -ադրբեջանական սահմանային լարված դրությունը, և կամ որևէ քաղաքական իրավիճակ: Սրանք այն թեմաներն են, որ անկախ ամեն ինչից, դու ունես զինծառայող հարազատ թե ոչ, քեզ հետաքրքրում է, և անմիջապես մուտք ես գործում կայք, և տեսնում ես, որ վերնագիրն այլ բան էր, լուրն այլ, որ այս նկարը, կամ նշված դեպքը Հայաստանում չի տեղի ունեցել, կամ հին լուր է և այլն: Արդյունքում կայքն ունենում է բավականաչափ ըներցող, հետևորդ և շարունակում իր գործունեությունը: Հաշվի չառնելով թե ինչ հետևանքներ կարող է ունենալ այս երևույթը, որ մարդիկ կարեղ են խուճապի մեջ հայտնվել, կորցնել ինքնատիրապետումը: Այստեղից հետևություն, որ պետք չէ ամեն լրատվական էջին հավանություն տալ, հետևել հրապարակումներին, և առավել ևս տարածել:
     Հատկապես նման թեմաների հետ կապվսծ նորություններին պետք է առաջն հերթին ծանոթանսլ պաշտոնական էջերից, որպեսզի համոզված լինենք ճշմարտացիության վրա:
Promote this post
The article published in the Spokesperson project.
Sign up and publish your articles.
Like
0
Dislike
0
2921 | 0 | 0
Facebook