Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի կողմից «Մանկավարժահոգեաբանական աջակցության տրամադրումը դպրոցական մակարդակում» թեմայով կազմակերպված սեմինար-պարապմունքների արդյունքների վերլուծությունից պարզ դարձավ, որ որոշ մանկավարժներ դեռևս դրական վերաբերմունք չունեն համընդհանուր ներառման գործընթացի նկատմամբ:
Հորդորում ենք բոլոր մանկավարժներին՝ լրջորեն վերաբերվել համընդհանուր ներառման գործընթացին և առաջնորդվել բոլորը հասարակության լիարժեք անդամ են սկզբունքով:
Համընդհանուր ներառումն այլևս իրականություն է:
.