Խնդրում ենք սպասել...

Հոդվածներ

Ներառել , թե՞․․․

Մարիամ
Հեղինակ`
Մարիամ
13:30, չորեքշաբթի, 22 հունիսի, 2016 թ.
Ներառել , թե՞․․․

Ներառական կրթական ծրագիրը հրաշալի գաղափար է կրում իր մեջ․ այն փոխում է մարդուն՝ դարձնելով բարի, կարեկցող․․․ և ինչու՞ մարդուն մեկուսացել մեր հասրակությունից ։ Չէ՞ որ նա կարող է իր փորձով ճանապարհ բացել ընկերոջ համար ։ Մարդու կարողությունները և հնարավորությունները անսահմանափակ են և ոչ ոք իրավունք չունի խոչընդոտելու այն, և ով՞, եթե ոչ ինքը կարող է քեզ ցույց տալ իր կարողությունը և հնարավությունը։ Ես ներառական կրթության ծրագրով չեմ սովորել, բայց շատ հպարտ եմ, որ ներառվել եմ մեր դպրոցում, հետո՝ համլսարանում։ Ցավալի է, երբ մարդ միայնակ է, անպաշպան ․մի պահ ձեզ պատկերացրեք իրեց դերում մեկ օր, մեկ ժամ և մեկ րոպե չեք կարող պայքարել և գոյատևել, իսկ նա ապրում է, նա քո, իմ օգնության կարիք ն է զգում, ընկերություն է խնդրում, վստահություն է փնտրում քո մեջ ։ Ես հատու կ շնորհակալություն եմ հայտում կրթության նախարին և այն մարդկանց, ովքեր գիտակցելով հաշմանդամ մարդկանց իրավիճակը օգնում են միմյ անց ապրելու, սովորելու ։ Ինձ համար հաճելի է կրթված մարդու հետ շփվել և մարդու ֆիզիական և այլ վիճակը դա դեռ կյանքի վերջը չէ ։Տվեք մարդուն հնարավորություն և նա քեզ կմատուցի ավելին, ումից դու երբեք չէիք պատկերացնի ․մի՞ թե այս մարդ ը, այո, հենց ինքն է ։ Մարդկանց նկատմամբ մարդ եղեք, մարդիկ։Հարգելի ծնողներ, խնդրում եմ ձեր մեջից հանեք այն կարծրատիպը, որ հաշմանդամ երեխան փոխում է ձեր երեխային և թուլացնում է նրա կրթական մակարդակը, չկա նման բան․ ուղղակի հաշմանդամ մարդիկ ձեր երեխաներին սովորենցում են ապրել մարդկային խղճով և մարդկանին արժեքներով ։Այն ամենը, ինչ կկամենաք, որ մարդիկ ձեզ անեն, այդպես էլ դուք արեք նրանց ։
     Հեղինակ ՝Մարիամ Եսայան
     Տավուշի մարզ, գյուղ ՝ Չինչին


    
Առաջխաղացնել այս նյութը
Նյութը հրապարակվել է Մամուլի խոսնակի շրջանակներում:
Գրանցվի՛ր և հրապարակի՛ր քո հոդվածները:
Հավանել
1
Չհավանել
0
3518 | 0 | 0
Facebook