Մինչդեռ Եվրոպական մեքենաների արդյունաբերությունը թափ է առնում, Վոլկսվագենը չի կարող մեքենաների մեխանիզմներում առաջատարը համարվելԱշխարհը հեղեղած: Դիզելգեյթ սկանդալից հետո, Եվրոպայի խոշորագույն ավտոարտադրողը գտնվում է խորդուբորդ ճանապարհին:
Եվրոպայում վառելիքի ցածր գները և գումարի արժեքազրկվելը ավտոմեքենաների վաճառքում զեղչերի աճի են հանգեցրել:
Տարեցտարի զեղչերը բարձրանում են 6, 2% -ով: Իսկ որոշ ավտոարտադրողներ հայտարարում են կրկնակի զեղչեր:
Սակայն այդպես չի անում Վոլկսվագենը:
Հինգ ամիս տևած արտանետումների վերաբերյալ սկանդալից հետո բոլորին պարզ դարձավ, որ Վոլկսվագենին հարվածելը դժվար է:
Այժմ գերմանական ԶԼՄ-ների կողմից կան պնդումներ, որ նախկին Վոլկսվագենի տնօրեն Մարտին Վինտերկորնը գիտեր արտանետումների կեղծիքի մասին դեռ 2014 թ-ի մայիսից, ոչ թե 2015 թ-ի սեպտեմբերից, քանի որ նա պնդում է, որ երբ սկանդալ է դարձել հանրության մեջ, նա ստիպված է եղել հրաժարական տալ:
Բայց կա նաև ավելի մեծ խնդիր, որը մտահոգում է բնապահպաններին և սպառողների շահերի պաշտպանների խմբերին, որ Եվրոպայում մեքենաների արդյունաբերությունը իսկապես շատ հզոր է և շատ մոտ է կարգավորողների: