Այսօր «Օհանյան» կրթահամալիրում անցկացվեց արդեն ավանդական դարձած Գիտության փառատոնը, որը բովանդակությամբ, թեմատիկ ընդգրկվածությամբ և մասնակիցների ներկայացուցչական կազմով առանձնահատուկ էր իր տեսակի մեջ:
Տարրական, միջին և ավագ դպրոցի երեխաները, ուսուցիչները, ծնողները, կրթահամալիրի համագործակից կազմակերպությունները և դպրոցները ներկայացրին գիտափորձեր նորագույն տեխնոլոգիաների, մաթեմատիկայի, քիմիայի, ֆիզիկայի և այլ ոլորտներում: Մեկ ուսումնական տարում դասերի ընթացքում կատարած փորձերը աշակերտները ներկայացրեցին բազմաթիվ տաղավարներում` առանձին դեպքերում զարմացնելով մասնակիցներին: Փառատոնի շրջանակներում փոքրիկները նաև կատարել էին գիտական հարցադրումներ, որոնց պատասխանները լսեցին սեմինարների ընթացքում այդ նպատակի համար հրավիրված հայտնի գիտնականներից:
Փառատոնում ելույթ ունեցողները ընդգծեցին, որ գիտությունը և կրթություը նույն մեդալի երկու երեսն են ներկայացնում: Սակայն հանրակրթության ոլորտում ուսումնական գործընթացները և ֆորմալ կրթությունը հազվադեպ են իրականացվում գիտության հետ ներդաշնակ, որի հետևանքով տեսականացված, դասգրքային, ուսուցչամետ կրթությունը լիարժեք չի նպաստում աշակերտի մոտիվացմանը: Մինչդեռ ժամանակի հրամայական է, որ ուսուցման հիմքում լինի աշակերտակենտրոն մոդելը, գիտելիքը դասարանում առաջանա, ծնվի, ձևավորվի աշակերտի անմիջական մասնակցությամբ, փորձերի ու հետազոտությունների միջոցով:
Աշակերտը, եթե հասկանում է` ինչպես է առաջանում տվյալ երևույթը, թափանցում է առաջացման պատճառների մեջ, ապա գիտելիքի ձեռքբերումը նրա համար այլևս առեղծվածային չի թվում, յուրացնում է ինքնուրույնաբար և այն դարձնում մնայուն արժեք, սկսում է հետաքրքրություն ցուցաբերել, մոտիվացվում է:
Նշենք, որ գիտություն առարկան արդեն երեք տարի դասավանդվում է կրթահամալիրում` սկսած կրթահամալիրի ամենացածր օղակից` «Նյուտոնիկ» նախակրթարանից: Գիտությունը նաև «Օհանյան» կրթահամալիրի տարրական դպրոցի փոքրիկների համար դարձել է ամենասիրելի առարկան:
Ամփոփելով երեք տարիների կուտակած փորձը` «Օհանյան» կրթահամալիրը նախապատրաստում է փաթեթ` ՀՀ ԿԳ նախարարություն ներկայացնելու` «Գիտություն» առարկան տարրական դպրոցների ուսումնական պլաններում ներառելու առաջարկությամբ: Կրթահամալիրը կներկայացնի դասընթացի առարկայական ծրագիրը, մշակված դասագիրքը, ինչպես նաև գիտություն առարկան դասավանդողների վերապատրաստման ծրագիր:
Փառատոնը ևս մեկ անգամ ընդգծեց գիտության դերը առօրյա կյանքում, ինտերակտիվ և զվարճալի նախաձեռնությունների միջոցով արթնացրեց հետաքրքրություն ստեղծվածի և նոր հնարավորությունների շուրջ: