Ակունքի միջնակարգ դպրոցի 11-րդ դասարանում հայոց լեզվի դասը նվիրված էր ՀՀ անկախության 26-ամյա հոբելյանին:
Դասը կազմակերպվել էր ինտերակտիվ սկզբունքով, կիրառվեցին սովորողների իմացական ներուժի խթանման հնարներ՝ պրիզմա, խմբավորում:
Ողջ դասապրոցեսն ընկալվեց իբրև մեկ ամբողջականություն՝ ներառելով ազգային արժեքների գիտակցման, մտահոգությունների ու ակնկալիքների ամբողջությունը: Սովորողները, ակտիվ խթանումից ոգևորված, գրեցին շարադրություն «Ես սիրում եմ իմ երկիրը» թեմայով: