ՆԱՄԱԿԸ ՆՈՒՅՆՊԵՍ ԱՊՐԱՆՔ Է
Նամակ գրելը մեզ համար այնքան հասարակ և սովորական է թվում, որ մենք հաճախ չենք մտածում ինչպես ձևակերպել ու մատուցել նյութը։ Այս ամենի հետ մեկտեղ շատերը պատկերացում չունեն նույնիս ինչպես գրել նամակ։ Այս հոդվածում մանրակրկիտ կներկայացնեմ, թե ինչպես պետք է գրել նամակը, որին կպատասխանեն ։) Նամակը նույնպես ‹‹ապրանք է›› Հայտնագործություն արած չեմ լինի, եթե ասեմ, որ նամակագրությունը գրերի ստեղծումից հետո հիմնական հաղորդակցման միջոցն է։ Սակայն ցավով եմ նշում, որ մեր օրերում դպրոցներում կամ ԲՈՒՀ-երում չեն ծանոթացնում գրագետ նամակ գրելու մշակույթին։ Լավ email գրելու հմտությունը այն է, երբ քո ուղարկած նամակներից և ոչ մեկը անպատասխան չեն մնում։
Թե որ ուղությամբ կուղարկվի Ձեր email-ը, կախված է, թե Ձեր նամակը որքանով կշահագռգռի հասցեատիրոջը։ Նամակը հնարավորություն է ընձեռում առաջին կարծիք կազմել Ձեր մասին, և թե նամակը կգնա պատախանելու կամ աղբարկղ բաժինը կախված է դժվար նշմարվող ազդակներից։
Email ուղարկողի և հասցեատիրոջ տեսակետները Եթե ցանկանում եք գրել այնպիսի նամակներ, որոնք գրեթե միշտ կստանան պատասխան, անհրաժեշտ է փորձել հասկանալ և նամակ գրողի պատկերացումները և հասցեատիրոջ կարծիքը։
Հասցեատերը ասում է՝
Նամակ ուղարկողը ասում է
Կարծում եմ հիմա առավել ակնհայտ դարձավ «կոնֆլիկտները» հասցեատիրոջ և նամակագրի միջև։ Պահանջները, որոնք կներկայացվեն, առաջին հայացքից կարող են շատ խիստ թվալ, բայց դա անձնական սիմպատիայի հարց չէ, այլ այն ինչին ուշադրություն են դարձնում խմբագիրները, ռեկրուտորները և խոշոր կազմակերպությունների ղեկավարները։ |