Մուլտերն ունեն ինչպես դրական, այնպես էլ բացասական կողմեր
Հեռուստատեսության ազդեցությունը շատ մեծ է մարդու վրա, այն ազդում է մարդու ոչ միայն լսողական, այլև տեսողական զգայարանի վրա: Ավագ սերնդից շատ ենք լսում բողոքներ, դժգոհություններ, թե ինչ է ձեր ժամանակների հեռուստատեսությունը. «Այ, մեր ժամանկ էին լավ հաղորդումներ ցույց տալիս, ամենակարևորը լեզուն մաքուր հայերեն էր»: Մեր ժամանակների հեռուստատեսության մասին շատ են խոսում, քննարկում, քննադատում, ավելի լավը դարձնելու ուղիներ են մշակում: Հեռուստատեսության ազդեցությունը` ըստ հասարակության, ահռելի է: Այդ «տուփից» եկող ցանկացած տեղեկություն առաջինն է հասնում թիրախին, այն ինչ ցուցադրվում է էկրանից անմիջապես կրկնօրինակվում է երեխաների կողմից: Մանկական հոգեբան Անգելինա Խաչատրյանը զրույցում նշեց, որբոլոր մուլտֆիլմերը չեն, որ անվնաս են ու օգտակար. «Դժվար գտնվի մի երեխա, ով ժամերով մուլտֆիլմեր չնայի, այս հարցում ծնողները մեծ դեր ունեն, նրանք մտածում են, որ դա իրենց հոգսերից է ազատում: Երեխաները նախընտրում են ակտիվ, գործողություններով հագեցած մուլտեր: Նրանք իրենց նմանեցնում են այս կամ այն հերոսին, նրանց արարքներով ուրախանում կամ տխրում են, այս հանգամանքը պետք է հաշվի առնել մուլտ ընտրելիս»: Հոգեբանը ծնողներին հիշեցնում է, որ երեխայի բնավորությունը ձևավորվում է մինչև 7 տարեկան հասակը և այս հարցում մեծ դեր են խաղում նաև մուլտֆիլմերը. «Ասել, որ մուլտֆիլմը դրական կամ բացասական ազդեցություն ունի երեխայի վրա, ճիշտ չէ, քանի որ դա կախված է երեխայի բնավորությունից: Մուլտֆիլմը առաջին հերթին պետք է դաստիարակչական բնույթ ունենա»: Հոգեբանը ծնողներին խորհուրդ է տալիս երեխաների հետ միասին մուլտֆիլմեր դիտել. «Ճիշտ կլինի, եթե ծնողը նրան բացատրի մուլտֆիմը: Երեխաները շատ ներշնչվող են մի դեպքում նրա մոտ կարող է դրսևորվել ագրեսիա, մեկ այլ դեպքում՝ վախ» , -ասաց հոգեբանը` հավելելով, որ երեխայի զագացման համար կարևոր է ոչ թե մուլտֆիլմերի առկայությունը, այլ ծնողների կողքին լինելու հանգամանքը: |
Abone ol ve malalelerin yayınla: