- ժամանակակից մարքեթինգի առանձնահատկությունները և հիմնական ֆուկցիաները
- Ինչո՞ւ կոտլերյան մարքեթինգը չի աշխատում և ե՞րբ է դադարել գործել
- Ոլորտ և շուկա
- Բրենդինգ․ բրենդի ձևավորում
- Ո՞վ է մեր սպառողը, ո՞րն է նրա շարժիչ ուժը
- Ինչպե՞ս է սպառողն ընտրություն կատարում, ինչպե՞ս օգնել նրան այդ հարցում
- Պահանջմունքների բավարարումից դեպի արժեքների, գաղափարների ստեղծում
Ինչպես նաև, Լոնդոնից հրավիրված հատուկ հյուրը ներկայացրեց Digital Marketing-ի առանձնահատկություններն ու 2016թ․-ի տենդենցները, պատասխանեց ներկաներին հուզող հարցերին։
Հ․Գ․ Blue Book Training & Coaching Center-ում տեղի ունեցող միջոցառումներին կարող եք ծանոթանալ Ֆեյսբուքյան պաշտոնական էջից․
https://www.facebook.com/Blue-Book-Training-Coaching-Center-875034749249357/