Հայաստանի Հանրապետության 2005 թվականի Քոչարյանական խմբագրության Սահմանադրության 3 - րդ գլխի 14 - րդ հոդվածում ասվումա.
՝՝Հանրապետության նախագահը սահմանադրական կարգին սպառնացող անմիջական վտանգի դեպքում, խորհրդակցելով Ազգային ժողովի նախագահի և վարչապետի հետ, հայտարարում է արտակարգ դրություն, իրականացնում է իրավիճակից թելադրվող միջոցառումներ և այդ մասին ուղերձով դիմում է ժողովրդին:
Արտակարգ դրություն հայտարարելու դեպքում իրավունքի ուժով անհապաղ գումարվում է Ազգային ժողովի հատուկ նիստ։
Արտակարգ դրության իրավական ռեժիմը սահմանվում է օրենքով՝՝:
Նույն սահմանադրության Հոդված 117 - րդ հոդվածի վեցերորդ կետով ասվումա.
՝՝Մինչև արտակարգ դրության իրավական ռեժիմի սահմանումն օրենքով սահմանադրական կարգին սպառնացող անմիջական վտանգի դեպքում Հանրապետության Նախագահը, խորհրդակցելով Ազգային ժողովի նախագահի և վարչապետի հետ, իրականացնում է իրավիճակից թելադրվող միջոցառումներ և այդ մասին ուղերձով դիմում ժողովրդին՝՝:
Քոչարյանը իրա ՊԱՐՏԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԱ կատարել, այնինչ գործակատար Նիկոլը, ով խոսումա օրինականությունից, թիվ մեկ օրինախախտնա, որին պետքա պատասխանատվության կանչել դատարան ոչ միայն մարտի մեկ կոչված գործով, այլև դատական իշխանության անկախ գործունեությանը չոբանավարի միջամտելու մեղադրականով: