Loading...

Articles

Գույների հոգեբանությունը բրենդինգում

16:34, Friday, 12 July, 2024
Գույների հոգեբանությունը բրենդինգում
    

Գույները հզոր ազդեցություն են ունենում մեր հույզերի վրա, և այդ զգացմունքները մեծ դեր են խաղում այն հարցում, թե ինչպես ենք մենք վարվում որպես սպառողներ:


    

Գույնի հոգեբանությունը հիմք է տալիս հասկանալու, թե ինչպես և ինչու ենք մենք ընկալում այս կամ այն բրենդը: Սա հզոր գործիք է, որը կարող է օգտագործվել ապրանքանիշի ավելի իմաստալից և հիշարժան փորձառություններ ձևավորելու համար: Ցանկացած բրենդինգային ընկերության համար գույնի հոգեբանությունը հասկանալը հաջող բրենդինգի ռազմավարության հիմնարար ասպեկտն է:

Հետազոտությունները ցույց են տվել, որ գույնը կարող է բարձրացնել ապրանքանիշի ճանաչումը մինչև 80%:


    

Հասկանալով գույնի ուժը բրենդինգում


    

Ուսումնասիրությունները ցույց են տալիս, որ հաճախորդների 85%-ը գույնը նույնացնում է որպես մեկ ապրանքանիշ մյուսի փոխարեն ընտրելու հիմնական պատճառ:

Գույները ավելին են, քան պարզապես տեսողական տարրեր. դրանք կրում են իմաստ և կարող են առանց բառերի հաղորդել կոնկրետ հաղորդագրություններ: Օրինակ, կարմիրը կարող է առաջացնել հուզմունքի կամ հրատապության զգացում, մինչդեռ կապույտը հաճախ վստահություն և հանգստություն է հաղորդում: Այս ենթագիտակցական ասոցիացիաներն են պատճառը, որ ճիշտ գունային գունապնակ ընտրելը կարևոր է ցանկացած բրենդինգի ռազմավարության համար:


    

Ինչպես են գույներն ազդում ընկալման վրա


    

Գույները կարող են զգալիորեն ազդել ապրանքանիշի ընկալման վրա ՝ թիրախային լսարանի կողմից: Ահա գունային ընդհանուր ասոցիացիաների համառոտ ակնարկ.


    

- Կարմիր: Էներգիա, կիրք, գործողություն

- Կապույտ. վստահություն, հուսալիություն, հանգիստ

- Կանաչ. Աճ, առողջություն, հանգստություն

- Դեղին. Երջանկություն, լավատեսություն, զգուշություն

- Սև. Բարդություն, ուժ, էլեգանտություն

- Սպիտակ․ Մաքրություն, պարզություն, մաքրություն


    

Պրոֆեսիոնալ բրենդինգային ընկերությունը կօգտագործի այս ասոցիացիաները՝ ապահովելու համար, որ ապրանքանիշի գունային գունապնակը համապատասխանի իր հիմնական արժեքներին և հաղորդագրություններին:


    
    

Բրենդի ինքնության հաստատում


    

Ապրանքանիշի համար ընտրված գույները պետք է համապատասխանեն նրա ինքնությանը և արժեքներին: Օրինակ՝ ֆինանսական հաստատությունը կարող է օգտագործել կապույտը՝ վստահություն և հուսալիություն առաջացնելու համար, մինչդեռ էկոլոգիապես մաքուր արտադրանքի վրա կենտրոնացած ընկերությունը կարող է ընտրել կանաչը՝ խորհրդանշելու բնությունն ու կայունությունը:


    

Զգացմունքային կապերի ստեղծում


    

Գույները կարող են առաջացնել զգացմունքային արձագանքներ, այդ իսկ պատճառով նրանք հզոր գործիք են բրենդինգի համար: Բրենդինգային ընկերությունը վերլուծում է թիրախային լսարանի նախասիրությունները և մշակութային համատեքստը՝ ընտրելու գույներ, որոնք դրական հուզական կապ կստեղծեն: Օրինակ՝ երիտասարդ հանդիսատեսին ուղղված բրենդը կարող է օգտագործել վառ գույներ՝ էներգիա և ստեղծագործականություն հաղորդելու համար:


    

Դեպքերի ուսումնասիրություն. գույնի հաջող օգտագործում բրենդինգում


    

Նայեք աշխարհի լավագույն ապրանքանիշերի շուկայավարման գույներին՝ տեսնելու, թե որքան հզոր կարող է լինել գունային հոգեբանությունը:


    

Այսպիսով, որո՞նք են բրենդինգի և մարքեթինգի մեջ ամենատարածված գույների հոգեբանական ասոցիացիաները:


    

Շատ խորհրդանշական ապրանքանիշեր տիրապետում են գույնի օգտագործմանը իրենց բրենդավորման ռազմավարության մեջ: Վերցնենք, օրինակ, Կոկա-Կոլան: Կարմիր գույնի օգտագործումը ոչ միայն գրավում է ուշադրությունը, այլև առաջացնում է հուզմունքի և երջանկության զգացումներ՝ կատարելապես համահունչ ապրանքանիշի ուրախության և միասնության պատկերին:


    

Մեկ այլ օրինակ է Tiffany & Co.-ն, որի կապույտը ասոցացվում է շքեղության և նրբագեղության հետ: Այս գույնի հետևողական օգտագործումն օգնել է ամրապնդել Tiffany-ի ապրանքանիշի ինքնությունը և տարբերակել այն շուկայում:


    

Այսպիսով, գույնի հոգեբանությունը արդյունավետ բրենդինգի կարևոր բաղադրիչն է: Հասկանալով, թե ինչպես են տարբեր գույներն ազդում ընկալման և զգացմունքների վրա, բրենդինգային ընկերությունը կարող է մշակել բրենդինգի ռազմավարություն, որն ուժեղացնում է ապրանքանիշի ինքնությունը և ռեզոնանսվում սպառողների հետ: Անկախ նրանից, թե դուք ռեբրենդինգ եք անում, թե ստեղծում եք նոր ապրանքանիշ, գունային մտածված ընտրությունը կարող է էական ազդեցություն ունենալ ձեր ապրանքանիշի հաջողության վրա:

Promote this post
The article published in the Spokesperson project.
Sign up and publish your articles.
Like
0
Dislike
0
580 | 0 | 0
Facebook