Loading...

Articles

Էլեկտրոնային դրամապանակների շուկան հսկայական աճի ականատես կլինի մինչև 2030 թվականը

Technology
Author:
Technology
19:32, Thursday, 02 March, 2023
Էլեկտրոնային դրամապանակների շուկան հսկայական աճի ականատես կլինի մինչև 2030 թվականը

Էլեկտրոնային դրամապանակների շուկա

Էլեկտրոնային դրամապանակի շուկայի վերլուծություն

Համաշխարհային էլեկտրոնային դրամապանակների շուկան մինչև 2030 թվականը կհասնի 489, 3 միլիարդ ԱՄՆ դոլարի՝ 23, 40% CAGR-ի դեպքում, համաձայն Market Research Future-ի (MRFR) նոր զեկույցի:

Վարորդներ:

Վճարային տեխնոլոգիաների ներդրում շուկայի աճը խթանելու համար

Վճարային տեխնոլոգիաների ներդրումը, ինչպիսիք են PayPal-ը, Samsung-ը, Apple-ը և Google-ը և այլն, ինչպես նաև բանկային, ծառայություններ մատուցողների համախմբումը խթանել է շուկայի աճը:

Սեղմեք այստեղ՝ Պրեմիում նմուշի հաշվետվություն ստանալու համար @
     https://www.marketresearchfuture.com/sample_request/4633

E-Wallet Market Insight-ը ներառում է հետևյալ հիմնական խաղացողները

  • ACI Worldwide (ԱՄՆ)
  • 2 Checkout (ԱՄՆ)
  • Ադյեն (Նիդեռլանդներ)
  • Worldline (Ֆրանսիա)
  • Ավրուս (ԱՄՆ)
  • WEX (ԱՄՆ)
  • Aliant Payments (ԱՄՆ)
  • Վիզա (ԱՄՆ)
  • Alipay (Չինաստան)
  • Stripe (ԱՄՆ)
  • Apple Pay (ԱՄՆ)
  • քառակուսի (ԱՄՆ)
  • Ժամկետանց (ԱՄՆ)
  • Paysafe (Մեծ Բրիտանիա)
  • Spreedly (ԱՄՆ)
  • PayPal (ԱՄՆ)
  • Դվոլլա (ԱՄՆ)
  • PayPal (ԱՄՆ)
  • PayU (Նիդեռլանդներ)
  • Mastercard (ԱՄՆ),
  • FattMerchant (ԱՄՆ)
  • JPMorgan Chase (ԱՄՆ)
  • PayTrace (ԱՄՆ)
  • Ինտուիտ (ԱՄՆ)
  • FIS (ԱՄՆ)
  • Համաշխարհային վճարումներ (ԱՄՆ)
  • Fiserv (ԱՄՆ)

Էլեկտրոնային դրամապանակների շուկայում վերջին զարգացումները ներառում են թվային վճարային ծառայությունների օգտագործման աճ՝ COVID-19-ի բռնկման պատճառով։ Սա հանգեցրել է էլեկտրոնային առևտրի արդյունաբերության աճի արագացմանը, երբ թվային դրամապանակների հիմնական ապրանքանիշերը, ինչպիսիք են Alipay-ը, Alibaba վճարային ծառայությունը, ավելի լայն կիրառություն են ստանում: Բջջային դրամապանակները, ինչպիսիք են Apple Pay-ը և Google Pay-ը, նույնպես հայտնի են դարձել, և օգտվողները կարող են իրենց դրամապանակում ավելացնել Bitpay դեբետային քարտ՝ կրիպտոարժույթը դոլարի փոխակերպելու ընթացիկ շուկայական փոխարժեքով: Բացի այդ, խոշոր զարգացումներ են եղել թվային ակտիվների օգտագործման, նոր ու եզակի գործառույթների և հավելվածների հայտնաբերման հարցում: Կիբերանվտանգությունը և շուկայի ձախողումները նույնպես հիմնական խնդիր են եղել թվային ակտիվների հիմնական բորսաներում:

Էլեկտրոնային դրամապանակների շուկան վերաբերում է թվային դրամապանակների ծառայությունների ոլորտին, որոնք ֆիզիկական անձանց թույլ են տալիս էլեկտրոնային եղանակով գումար պահել, ուղարկել և ստանալ: Էլեկտրոնային դրամապանակները հասանելի են շարժական սարքերի միջոցով և առաջարկում են վճարումներ կատարելու հարմար և անվտանգ միջոց, մասնավորապես առցանց գործարքների համար: Էլեկտրոնային դրամապանակների շուկայի աճը պայմանավորված է այնպիսի գործոններով, ինչպիսիք են անկանխիկ վճարումների ժողովրդականության աճը, էլեկտրոնային առևտրի աճը և շարժական սարքերի ընդունման աճը: Էլեկտրոնային դրամապանակները դարձել են վճարման նախընտրելի եղանակ շատ սպառողների համար, հատկապես այն երկրներում, որտեղ ավանդական բանկային ծառայությունները կարող են ավելի քիչ հասանելի լինել: Էլեկտրոնային դրամապանակների շուկան ներառում է տարբեր խաղացողներ՝ սկսած ավանդական ֆինանսական հաստատություններից մինչև տեխնոլոգիական ստարտափներ: Էլեկտրոնային դրամապանակի ամենահայտնի ծառայություններից են PayPal-ը, Venmo-ն, Apple Pay-ը և Google Pay-ը: Այս ծառայությունները սովորաբար առաջարկում են մի շարք առանձնահատկություններ, ինչպիսիք են վճարման բազմաթիվ եղանակները կապելու և տարբեր արժույթներով գործարքներ կատարելու հնարավորությունը: Քանի որ էլեկտրոնային դրամապանակների շուկան շարունակում է աճել, հավանական է, որ մենք ականատես կլինենք աճող մրցակցության և նորարարության այս տարածքում՝ շուկա մուտք գործելով նոր խաղացողներ, իսկ գործող մատակարարները՝ ավելացնելով նոր հնարավորություններ և ծառայություններ: Այս ծառայությունները սովորաբար առաջարկում են մի շարք առանձնահատկություններ, ինչպիսիք են վճարման բազմաթիվ եղանակները կապելու և տարբեր արժույթներով գործարքներ կատարելու հնարավորությունը: Քանի որ էլեկտրոնային դրամապանակների շուկան շարունակում է աճել, հավանական է, որ մենք ականատես կլինենք աճող մրցակցության և նորարարության այս տարածքում՝ շուկա մուտք գործելով նոր խաղացողներ, իսկ գործող մատակարարները՝ ավելացնելով նոր հնարավորություններ և ծառայություններ: Այս ծառայությունները սովորաբար առաջարկում են մի շարք առանձնահատկություններ, ինչպիսիք են վճարման բազմաթիվ եղանակները կապելու և տարբեր արժույթներով գործարքներ կատարելու հնարավորությունը: Քանի որ էլեկտրոնային դրամապանակների շուկան շարունակում է աճել, հավանական է, որ մենք ականատես կլինենք աճող մրցակցության և նորարարության այս տարածքում՝ շուկա մուտք գործելով նոր խաղացողներ, իսկ գործող մատակարարները՝ ավելացնելով նոր հնարավորություններ և ծառայություններ:

հնարավորություններ.

Էլեկտրոնային առևտրի տարածումը հզոր հնարավորություններ առաջարկելու համար

Էլեկտրոնային առևտրի տարածումն օգնեց մարդկանց գրավել դեպի էլեկտրոնային դրամապանակներ՝ առաջարկելով հատուկ զեղչեր, որոնք կարող են հսկայական հնարավորություններ ապահովել էլեկտրոնային դրամապանակների շուկայի համար կանխատեսվող ժամանակահատվածում: Բացի այդ, աշխարհում սմարթֆոնների և թվային վճարումների տարբերակների խթանմանն ուղղված նախաձեռնությունների աճը նույնպես խթանում է շուկայի աճը:

Սահմանափակումներ:

Շուկայական զսպող գործոն գործելու իրազեկվածության բացակայություն

Էլեկտրոնային դրամապանակի առավելությունների և կիբերհանցագործությունների աճի վերաբերյալ տեղեկատվության բացակայությունը կարող է շուկայական զսպող միջոց լինել կանխատեսվող ժամանակահատվածում:

Մարտահրավերներ.

Անդրսահմանային գործարքների ստանդարտ նորմերի բացակայությունը որպես շուկայական մարտահրավեր

Անդրսահմանային գործարքների ստանդարտ նորմերի բացակայությունը կարող է շուկայական մարտահրավեր հանդիսանալ կանխատեսվող ժամանակահատվածում:

COVID-19-ի վերլուծություն

COVID-19-ի բռնկումը մի շարք փոփոխություններ է բերել մարդկանց նախկին ապրելակերպում։ Հիմնական տարբերությունն այն է, որ նրանք անկանխիկ են գնացել, քանի որ ընթացակարգը երկու հոգու շփման կարիք չունի: Էլեկտրոնային դրամապանակների շուկայի միտումներն իսկապես ահռելիորեն աճել են բռնկման ընթացքում: Բացի այդ, COVID-19-ի բռնկումը մարդկանց ստիպել է ապրանքներ պատվիրել առցանց, ինչը կրկին պահանջում է թվային վճարման եղանակ, և այդպիսով շուկան դրական աճ է ապրում։

Շուկայի հատվածավորում.

Էլեկտրոնային դրամապանակների համաշխարհային շուկան բաժանված է ըստ տեսակի, տեխնոլոգիայի, վերջնական օգտագործողի և ուղղահայաց արդյունաբերության:

Ըստ տեսակի՝ էլեկտրոնային դրամապանակների շուկան բաժանվում է բաց էլեկտրոնային դրամապանակների, կիսափակ էլեկտրոնային դրամապանակների և փակ էլեկտրոնային դրամապանակների:

Ըստ տեխնոլոգիայի՝ էլեկտրոնային դրամապանակների շուկան բաժանված է միայն թվային, տեքստային/կարճ հաղորդագրությունների ծառայության, QR կոդի և մոտ դաշտային հաղորդակցության:

Վերջնական օգտագործողի կողմից էլեկտրոնային դրամապանակների շուկան բաժանված է բիզնեսի և անձնականի:

Ըստ ուղղահայաց արդյունաբերության՝ էլեկտրոնային դրամապանակների շուկան բաժանված է հեռահաղորդակցության, էներգետիկայի և կոմունալ ծառայությունների, առողջապահության, մանրածախ առևտրի, լրատվամիջոցների և տրանսպորտի, ինչպես նաև զվարճանքի և հյուրընկալության ոլորտներին:

Տեխնոլոգիաների վրա հիմնված

  • Մոտ դաշտային հաղորդակցություն
  • QR կոդ.
  • Տեքստի վրա հիմնված/կարճ հաղորդագրությունների ծառայություն
  • Միայն թվային

Վերջնական օգտագործողի հիման վրա

  • Անձնական:
  • բիզնես:

Տարածաշրջանային վերլուծություն.

Հյուսիսային Ամերիկա դեպի Spearhead էլեկտրոնային դրամապանակի շուկա

Հյուսիսային Ամերիկան կգլխավորի էլեկտրոնային դրամապանակների շուկան կանխատեսվող ժամանակահատվածում։ Հիմնական տարածաշրջանների առկայությունը, անկանխիկ գործարքների ի հայտ գալը, տեղեկատվության անվտանգ և հեշտ հասանելիությունը, ինչպես նաև Google Pay-ի, Android Pay-ի և PayPal-ի գլխավորած տարածաշրջանը նպաստում են տարածաշրջանում էլեկտրոնային դրամապանակների համաշխարհային շուկայի աճին:

Զննեք զեկույցի ամբողջական մանրամասները @
     https://www.marketresearchfuture.com/reports/e-wallet-market-4633

Հիմնական խաղացողներ.

Էլեկտրոնային դրամապանակների համաշխարհային շուկայի զեկույցում ներկայացված շուկայի հայտնի խաղացողներն են՝ ACI Worldwide (ԱՄՆ), 2Checkout (ԱՄՆ), Adyen (Նիդեռլանդներ), Worldline (Ֆրանսիա), Aurus (ԱՄՆ), WEX (ԱՄՆ), Aliant Payments (ԱՄՆ) , Visa (ԱՄՆ), Alipay (Չինաստան), Stripe (ԱՄՆ), Apple Pay (ԱՄՆ), Square (ԱՄՆ), վճարովի (ԱՄՆ), Paysafe (Մեծ Բրիտանիա), Spreedly (ԱՄՆ), PayPal (ԱՄՆ), Dwolla (ԱՄՆ) :) , PayPal (ԱՄՆ), PayU (Նիդեռլանդներ), Mastercard (ԱՄՆ), FattMerchant (ԱՄՆ), JPMorgan Chase (ԱՄՆ), PayTrace (ԱՄՆ), Intuit (ԱՄՆ), FIS (ԱՄՆ), Global Payments (ԱՄՆ) և Fiserv (ԱՄՆ) .

Էլեկտրոնային դրամապանակների համաշխարհային շուկան և՛ մասնատված է, և՛ մրցունակ տարբեր միջազգային, ինչպես նաև ներքին խաղացողների հետ: Խաղացողներն օգտագործել են անթիվ նորարարական ռազմավարություններ առաջխաղացման և նաև հաճախորդների աճող կարիքները բավարարելու համար, ներառյալ համաձայնագրերը, համագործակցությունները, գործընկերությունները, համաձայնագրերը, համատեղ ձեռնարկությունները, նոր ապրանքների թողարկումը, աշխարհագրական ընդլայնումները և այլն: Բացի այդ, նրանք ներդրումներ են կատարում տարբեր հետազոտությունների և զարգացման մեջ: գործունեությանը։

Շուկայական հետազոտությունների ապագայի մասին (MRFR):

Market Research Future-ը (MRFR) շուկայի հետազոտման համաշխարհային ընկերություն է, որը հպարտանում է իրեն առաջարկելով համապարփակ և ճշգրիտ վերլուծություններ՝ կապված տարբեր շուկաների և սպառողների հետ ամբողջ աշխարհում: MRFR-ի մոտեցումը համատեղում է սեփականության իրավունքը տվյալների տարբեր աղբյուրների հետ՝ հաճախորդին լայն պատկերացում տալու վերջին հիմնական զարգացումների, առաջիկա իրադարձությունների և այդ ասպեկտների հիման վրա ձեռնարկվելիք գործողությունների մասին:

Կապ:

Շուկայի հետազոտության ապագան (Wantstats Research and Media Private Limited-ի մի մասը)

99 Hudson Street, 5-րդ հարկ

Նյու Յորք, NY 10013

Ամերիկայի Միացյալ Նահանգներ

+1 628 258 0071 (ԱՄՆ)

+44 2035 002 764 (Մեծ Բրիտանիա)

փոստ՝ sales@marketresearchfuture.com

Կայք: https://www.marketresearchfuture.com

Source: Technology
Promote this post
The article published in the Spokesperson project.
Sign up and publish your articles.
Like
0
Dislike
0
1766 | 0 | 0
Facebook