Խնդրում ենք սպասել...

Հոդվածներ

Սմբատ Մինասյան. Հեռավար կրթությունը տեխնոլոգիական, մանկավարժական-կրթական և սոցիալ-տնտեսական գործոնների համադրություն է

18:53, հինգշաբթի, 09 ապրիլի, 2020 թ.
Սմբատ Մինասյան. Հեռավար կրթությունը տեխնոլոգիական, մանկավարժական-կրթական և սոցիալ-տնտեսական գործոնների համադրություն է
     Կորոնավիրուսի համաճարակի պատճառով ուսումնական պարապմունքների դադարեցումից անմիջապես հետո Աբովյանի N1 արհեստագործական պետական ուսումնարանում իրականացվել և այժմ էլ շարունակվում է ուսումնական գործընթացի առցանց կազմակերպումը։
     Ուսումնարանի մանկավարժները օգտագործելով իրենց հարմար առցանց/էլեկտրոնային/ բոլոր հնարավոր հարթակները և գործիքները ուսանողներին ուղարկում են ուսումնառության թեմատիկ պլաններով նախատեսված դասավանդման նյութերը:
     ՈԻսումնարանի ՙՏրանսպորտային միջոցների շահագործում և նորոգում՚ մասնագիտության 2-րդ կուրսի արտադրական ուսուցման վարպետ Սմբատ Մինասյանը ուսանողների հետ միասին հեռավար ուսուցմամբ ուսումնասիրում են Ճանապարհային երթևեկության կանոները, բեռների փոխադրումը, Ճանապարհային նախազգուշացնող նշանները:
     -Հեռավար կրթությունը տեխնոլոգիական, մանկավարժական-կրթական և սոցիալ-տնտեսական գործոնների համադրություն է, - ասում է արտադրական ուսուցման վարպետը:
Առաջխաղացնել այս նյութը
Նյութը հրապարակվել է Մամուլի խոսնակի շրջանակներում:
Գրանցվի՛ր և հրապարակի՛ր քո հոդվածները:
Հավանել
0
Չհավանել
0
2898 | 0 | 0
Facebook