Խնդրում ենք սպասել...

Հոդվածներ

№16 ՍԻՈՆԱԿԱՆ ԱՐՁԱՆԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ

18:34, երկուշաբթի, 22 հուլիսի, 2019 թ.
№16 ՍԻՈՆԱԿԱՆ ԱՐՁԱՆԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ

Ի Ն Չ Պ Ե՞ Ս ԿԱԶՄԱՔԱՆԴԵԼ ՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ՄԱՐԴԿԱՅԻՆ ԱՐԱՏԱՎՈՐ ԲՆԱԶԴՆԵՐԻ ՎՐԱ ՄԱՆԻՊՈՒԼՅԱՏԻՎ ՆԵՐԳՈՐԾՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԻՋՈՑՈՎ, ԿԱԶՄԱԼՈՒԾԵԼՈՎ ՈՒ ՁԵՎԱԽԵՂԵԼՈՎ ԱԶԳԱՅԻՆ ԱՐԺԵՀԱՄԱԿԱՐԳ՝ ԳԵՆ-ՀԱՅՐԵՆԻՔ, ԻՆՔՆՈՒԹՅՈՒՆ-ԱՆՀԱՏԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ, ԸՆՏԱՆԻՔ-ԱՌԱՔԻՆՈՒԹՅՈՒՆ, ԼԵԶՈՒ-ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ, ՀԱՎԱՏ-ԵԿԵՂԵՑԻ, ՄՇԱԿՈՒՅԹ-ԱՎԱՆԴՈՒՅԹ, ԷՈՒԹՅՈՒՆ և ԱՌԱՔԵԼՈՒԹՅՈՒՆ ՄԻԱՆՁՆՅԱ ԲՌՆԱՊԵՏԻ ՀԱՄԱՇԽԱՐՀԱՅԻՆ ԻՇԽԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՀԱՄԱՐ՝ ՍԻՈՆԱ-ՄԱՍՈՆԱԿԱՆ ՍՑԵՆԱՐՈՎ

(ՄԱՍ ՏԱՍՆՎԵՑԵՐՈՐԴ)
    
    

«ՍԻՈՆԱԿԱՆ ԻՄԱՍՏՈՒՆՆԵՐԻ ՏԱՍՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԺՈՂՈՎ»

ԱՐՁԱՆԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ №16

ՑԱՆԿ

1․ Համալսարանների վնասազերծումը:

2․ Դասականության փոխարինումը:

3․ Դաստիարակությունը ու գիտելիքը:

4․ «Տիրակալի» իշխանության գովազդումը՝ դպրոցներում:

5․ Ազատ դասավանդման չեղարկումը:

6․ Նոր տեսությունները:

7․ Մտքի անկախությունը:

8․ Ակնառու-Իրազննողաական դասավանդումը:


     1․ Համալսարանների
վնասազերծումը:

Բացի մերից, մնացյալ բոլոր հավաքական ուժերը վերացնելու նպատակով, մենք կվնասազերծենք հավաքականության առաջին սանդուղքը՝ համալսարանները, վերադաստիարակելով դրանք նոր ուղղությամբ։ Դրանց ղեկավարներն ու պրոֆեսորները կլինեն իրենց աշխատանքի համար հատուկ պատրաստություն անցած՝ գործելու մանրակրկիտ գաղտնի ծրագրերով, որոնցից կես քայլ շեղումն անգամ՝ անպատիժ չի մնա։ Նրանք կընտրվեն հատուկ զգուշավորությամբ և լիովին կախյալ կլինեն կառավարությունից:

Մենք դասավանդումից կհանենք պետական իրավունքը, ինչպես և մյուս բոլորը, որոնք առնչվում են քաղաքականության խնդրին: Այդ առարկաները կդասավանդվեն մի քանի տասնյակ մարդկանց, ընտրված՝ բացառիկ ունակություններ ունեցող, իրազեկների թվից։ Համալսարանական պատերից չպետք է դուրս գան փսլնքոտներ, որոնք «կթխեն» սահմանադրական պլաններ՝ ասես կատակերգություններ կամ ողբերգություններ, կզբաղվեն քաղաքական հարցերով, ինչից նույնիսկ նրանց հայրերը՝ երբեք, ոչ մի կերպ գլուխ չեն հանել: Քաղաքականության խնդիրներին մեծ թվով մարդկանց՝ անբավարար ուղղորդվածությամբ ծանոթացումը, ստեղծում է երազկոտ ու անպետք հպատակների, ինչպես ինքներդ կարող եք նկատել, այդ ուղղությամբ գոյերի կիրառած ընդհանուր դաստիարակության օրինակով։ Մեզ պետք եղավ նրանց դաստիարակության գործում ներդնել բոլոր այն նախանդրյալները, որոնք հիանալի ջլատեցին նրանց կարգերը: Իսկ երբ մենք լինենք իշխանության ղեկին, դաստիարակության ոլորտից կհեռացնենք խառնաշփոթ առաջ բերող բոլոր առարկաները և երիտասարդներից կկերտենք ղեկավարությանը լսող երեխաներ, որոնք կսիրեն կառավարողին, որպես խաղաղության ու հանգստի՝ հույս ու հենարան։

2․ Դասականության փոխարինումը:

Դասականությունը, ինչպես և հնագույն պատմության ցանկացած ուսումնասիրում, ուր ավելի ու ավելի շատ վատ, քան թե լավ օրինակներ են, մենք կփոխարինենք ապագայի ծրագրերի ուսումնասիրությամբ: Մենք կջնջենք մարդկանց հիշողությունից անցյալ դարերի բոլոր փաստերը, որոնք մեզ համար ցանկալի չեն, թողնելով միայն նրանք, որոնք նկարագրում են գոյերի կառավարման բոլոր սխալները։ Գործնական կյանքի, անփոփոխ կարգի, մարդկանց միջև եղած փոխհարաբերությունների, հոռի եսասիրական օրինակներից զերծ մնալու մասին ուսմունքները, որոնք սերմանում են չարի վարակն ու դաստիարակչական բնույթի այլ նմանատիպ հարցեր, կլինեն դասավանդման ծրագրերի առաջնային հորիզոնականներում, կազմված առանձին ծրագրով յուրաքանչյուր կոչման՝ դիրքի պաշտոնի համար, ու ոչ մի կերպ չընդհանրացնելով դասավանդումը։ Խնդրի նման դրվածքը, հատուկ կարևորություն ունի։

3․ Դաստիարակություն ու գիտելիք:

Յուրաքանչյուր հասարակական դիրքի հավակնորդ, պետք է դաստիարակված լինի խիստ սահմանազատումով՝ համաձայն իր նշանակության և աշխատանքի: Պատահական հանճարները միշտ կարողացել են և կկարողանան տիրանալ բարձր դիրքերի, սակայն, հանուն այդ հազվադեպ պատահականության, թույլ տալ ապաշնորհներին սղոսկել օտար շարքերը, խլելով՝ իրենց ծննդով ու զբաղմունքով այդ շարքերին ներհատուկ անձանց տեղերը, կատարյալ անմտություն է։ Ինքներդ քաջատեղյակ եք, թե ինչով ավարտվեց այդ ամենը՝ նման բացահայտ անխելքություն դրսևորած գոյերի համար։

4․ «Տիրակալի» իշխանության գովազդումը դպրոցներում:

Որպեսզի կառավարողը հաստատուն տեղն ունենա իր հպատակների սրտերում և մտքերում, հարկ է որ նրա գործունեության ընթացքում, դպրոցներում և հրապարակներում, համայն ժողովրդին ուսուցանվի նրա նշանակալիության, գործնեության և նրա բոլոր բարի նախաձեռնություների մասին։

5․ Ազատ դասավանդման չեղարկումը:

Մենք կվերացնենք ցանկացած ազատ դասավանդում: Ուսանողներն իրավունք կունենան հարազատների հետ մեկտեղ հավաքվելու ուսումնական հաստատություններում, ինչպես ակումբում. այդ հավաքների ժամանակ, տոն օրերին, դասավանդողները իբրև թե ազատ դասախոսություններ կկարդան մարդկանց փոխհարաբերությունների, օրինակի համար՝ որպես օրենքների հիմքի, ճնշումների՝ որոնք ծնունդ են առնում չգիտակցված փոխհարաբերություններից և ի վերջո, մինչ այդ աշխարհին չներկայացված՝ նոր տեսությունների փիլիսոփայութան մասին։

6․ Նոր տեսությունները:

Այդ տեսությունները մենք կվերածենք հավատքի հիմնադրույթների, որպես անցումային աստիճան դեպի մեր հավատքը: Ներկա և ապագա ժամանակների համար մեր գործողությունների ծրագիրը ներկայացնելուց հետո, ես ձեզ կծանոթացնեմ այդ տեսությունների հիմունքներին:

7․ Մտքի անկախությունը:

Կարճ ասած, բազմադարյա փորձից իմանալլով, որ մարդիկ ապրում և ղեկավարվում են գաղափարներով, որ այդ գաղափարները մարդկանց մեջ ներդրվում են միայն դաստիարակության միջոցով՝ ինչը նույն հաջողությամբ հասու է բոլոր տարիքներում, իհարկե, միայն տարբեր հնարքներով, մենք կկլանենք ու ի շահ մեզ կյուրացնենք ազատ մտածողության վեջին փայլատակումները, որը վաղուց արդեն մենք ուղղորդում ենք դեպի մեզ անհրաժեշտ երևույթներն ու մտքերը։

8․ Իրազննողական դասավանդում:

Միտքը սանձահարելու համակարգն արդեն գործարկված է, այսպես կոչված, ակնառու ուսուցման համակարգում՝ ունակ վերածելու գոյերին չմտածող, հլու-հնազանդ կենդանիների, որոնք սպասում են ակներևության, որպեսզի ընկալեն մատուցվածը… Ֆրանսիայում մեր ամենալավ գործակալներից մեկը՝ Բուրժուան, արդեն իսկ, ակնառու՝ իրազննողական, օրինակի վրա հիմնված, ուսուցման ծրագրի մասին է բարձրաձայնել։
    
     (շարունակելի)
    
     P.S. - ԶԳՈՒՇԱՑՈՒՄ - Ձեզ մատուցված նյութը բոլորովին նպատակ չի հետապնդում քարոզելու սիոնիզմ և/կամ տարածելու ինչպես ընդունված է ասել հակասեմիտիզմ, այն պայմանավորված է մեկ պարզ ճշմարտությամբ՝ ՏԵՂԵԿԱՑՎԱ՞Ծ ԵՍ - ՈՒՐԵՄՆ ՊԱՇՏՊԱՆՎԱԾ ԵՍ։ Եթե ամբողջովին ընթերցել եք այն, ապա դժվար չե զուգահեռներ անցկացնել անցյալում փաստացի իրականացած, ներկայիս ընթացիկ գործողության մեջ և ապագա կանխատեսվող իրադարձությունների հետ՝ թե լոկալ և թե գլոբալ մասշտաբով։
     P.S.S. - ՈՒՇԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ - Մինչև 2002թ․ -ը Հայաստանը աշխարհի բացառիկ երկրներից մեկն էր որտեղ պաշտոնապես չկային մասոնական օթյակներ։ 2002-2013թ․թ․-ը Հայաստանում պաշտոնապես գրանցվել է 10-ը մասոնական օթյակ, իսկ 2004թ․-ին նրանց կողմից գնվել է 3000 ք/մ հողատարածք Վահագնի թաղամասում մասոնական Գերագույն Օթյակի Տաճարի կառուցման համար։ Մինչև 2011թ․-ը լրատավական դաշտում բացարձակ ոչ մի տեղեկատվություն չկա նրանց և/կամ նրանց գործունեության մասին՝ չնալյած շուրջ 10 տարի պաշտոնական գործունեության պայմաններում, իսկ 2011-2018թ․թ․-ի մայիս ընդամենը 1-2-3 կծկտուր հարցազրույց։ 2018թ․-ի հունիսին համացանցում հայտնվեց հայաստանյան մասոնների՝ «Հայոց Գերագույն Օթյակ» -ի պաշտոնական կայք էջը հնարավոր մանրամասն տեղեկատվությամբ, որին հաջորդեցին 1-2-3-4-5-6 իրադարձություններ՝ պատահականություն թե՞ օրինաչափություն, գնահատեք ու դատեք ինքներդ։

     P.S.S.S. - ԽՆԴՐՈՒՄ ԵՄ ՏԱՐԱԾԵԼ,
ով իսկապես, առավել ևս իրապես մտահոգված է ՀԱՅԻ ՏԵՍԱԿԻ և ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՊԵՏԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ պահպանմամբ: ԼԻՆԵԼ ՏԵՂԵԿԱՑՎԱԾ ՆՇԱՆԱԿՈՒՄ Է ԼԻՆԵԼ ՊԱՇՏՊԱՆՎԱԾ։
ՇՆՈՐՀԱԿԱԼՈՒԹՅՈՒՆ։

«Սոցիալական աշխատողները ընտանեկան ԳԱՅ-ի են լինելու»
Ովքե՞ր են մասոնները և ինչո՞վ է վտանգավոր նրանց վարդապետությունը
Все что нужно знать о Протоколах Сионских Мудрецов
Առաջխաղացնել այս նյութը
Նյութը հրապարակվել է Մամուլի խոսնակի շրջանակներում:
Գրանցվի՛ր և հրապարակի՛ր քո հոդվածները:
Հավանել
0
Չհավանել
0
4511 | 0 | 0
Facebook