Խնդրում ենք սպասել...
COMMENT.am
Այսօր`  ուրբաթ, 19 հոկտեմբերի, 2018 թ.
Ավանդների տոկոսադրույքը`  
Հայկական դրամ
14.00%
,
ԱՄՆ դոլլար
6.50%
,
Եվրոպական Եվրո
4.00%
,
Ռուսական ռուբլի
8.50%
ԱՐՑԱԽ.news ԼՐԱՏՎԱԿԱՆ

Հոդվածներ

Ե՞րբ է ծնվել Հիսուսը. Ղուկաս և Մատթեոս ավետարանիչներն իրար հակասում են

12:17, ուրբաթ, 05 հոկտեմբերի, 2018 թ.
Ե՞րբ է ծնվել Հիսուսը. Ղուկաս և Մատթեոս ավետարանիչներն իրար հակասում են

Հին հռոմի քաղաքական գործիչներից մեկը` Պուբլիոս Քվիրինոսը, երկու անգամ նշանակվել է Սիրիա պրովինցիայի կառավարիչ (մ.թ.ա. 4 թվականին և մ.թ. 6 թվականին): Ըստ Ղուկաս ավետարանիչի` Հիսուս Քրիստոսը նրա կառավարման ժամանակ է ծնվել («Եվ (Հիսուսի ծնունդը) այն օրերում եղավ, որ հրաման դուրս եկավ Օգոստոս կայսրից, որ աշխարհագիր կատարվի: Սա առաջին աշխարհագիրը եղավ Քվիրինոսի` Սիրիայի կուսակալության ժամանկ» - Ղուկաս 2, 2): Ժամանակագրական այս սխալը ավետարանների խմբագիրների անգիտության արդյունք է: Հռոմի կայսր Օկտավիանոս Օգոստոսը, վերջնականապես տիրելով Պաղեստինին, Երուսաղեմի գահից զրկում է Հերովդեսի որդի Արքեալեոսին, նրա փոխարեն թագավոր կարգելով ոչ հրեա Կոպոնիոսին: Ըստ հրեաների` այս փոխարկումը Հակոբի մարգարեության հետևյալ հատվածի իրականացումն է հաստատում. «Չի պակասի իշխանությունը Հուդայից, Եվ օրենսդիրը (ռուսերեն Աստվածաշնչում` «примиритель»)` նրա ոտքերի մեջտեղից. Մինչև որ Սելովը գա. Եվ նրանն է ժողովրդի հնազանդությունը» (Ծննդոց 49, 10): «Օրենսդիր» ասելով՝ Հակոբը, իբր, նկատի է ունեցել Քրիստոսին: Նրա «մարգարեության» իմաստն այն է, թե ընտրյալ ազգն ազատություն և պետականություն է ունենալու մինչև Հիսուս Քրիստոսի ծնունդը, մինչև այն ժամանակը, երբ արքայական գավազանը հրեայից առնվի և օտարին հանձնվի: Հրեա ժողովրդի մեջ Հակոբի «մարգարեության» հարուցած ոգևորությունն այնքան մեծ է եղել, որ գրեթե ամենուրեք մեսիաներ են ի հայտ եկել: Այս մեսիաներին հռոմեացիները խառնակիչներ են համարել ու կալանավորել են: Այս «մարգարեության» ընթերցումն ավետարանների հեղինակների կողմից հանգեցրել է նրան, որ Մատթեոսը Հիսուս Քրիստոսի ծնունդը հարմարեցրել է Հերովդեսի թագավորելու ժամանակաշրջանին (ուսումնասիրողները պարզել են, որ այդ դեպքում Հիսուսի ծնունդը տեղի է ունեցել մ.թ.ա 4 թվականին), իսկ այդ ժամանակաշրջանի իրադարձություններից անտեղյակ Ղուկասն էլ Հիսուսի ծնունդը վերագրել է այն տարվան, երբ Հրեաստանում կուսակալ է նշանակվել Քվիրինիոս: Իսկ դա տեղի է ունեցել մ.թ. 6 թվականին:

Այս հակասությունը, ինչ խոսք, եկեղեցուն անհարմար վիճակի մեջ է դնում, և առ այսօր ոչ մի գիտուն հոգևորական չի կարողանում անտեղյակ ավետարանիչների ստեղծած թնջուկն արձակել:


     Նկարում՝ Մարիամն ու Հովսեփը մարդահամարի համար ներկայացել են Քվիրինիոսին:

Առաջխաղացնել այս նյութը
Տեղեկացնում ենք, որ նյութը հրապարակվել է "Մամուլի խոսնակ" նախագծի շրջանակներում:
Գրանցվի՛ր և հրապարակի՛ր քո հոդվածները:
Հավանել
0
Չհավանել
0
| | |
1636 | 0 | 0
Facebook
Մամուլի խոսնակ