Խնդրում ենք սպասել...
Այսօր`  չորեքշաբթի, 30 նոյեմբերի, 2022 թ.

Հոդվածներ

Text messages sent by customer service

Wolfgang
Հեղինակ`
Wolfgang
10:22, երկուշաբթի, 26 սեպտեմբերի, 2022 թ.
Text messages sent by customer service
     1. Put your customers on hold as little as possible
     Give your customers the ability to access support without having to call and wait on hold. By enabling customers to create tickets and interact with you via SMS, you can improve customer satisfaction.
    
     2. Identify and resolve issues as soon as possible
     Customer support can be engaged directly and frictionlessly through SMS. In addition, SMS recipients respond faster and more frequently than any other messaging channel, so your responses are seen and acted upon more quickly.
    
     3. Providing mobile support to customers
     Even if your customers don't have a mobile support app on their phones, SMS ensures they can engage support directly, no matter where they are.
Աղբյուրը` SMSala
Առաջխաղացնել այս նյութը
Նյութը հրապարակվել է Մամուլի խոսնակի շրջանակներում:
Գրանցվի՛ր և հրապարակի՛ր քո հոդվածները:
Հավանել
0
Չհավանել
0
| | |
209 | 0 | 0
Facebook