Զգացել եք, որ կա խնդիր ուրեմն շարունակեք կարդալ․ Սեթ Գոդինը նորամուծություն է մտցրել մարքեթինգային ստուգաբանության մեջ, համոզված եմ, որ ընթերցելիս ձեզ նույնպես կգրավի այս նոր 5 պին: Մարքեթինգի հիմնաքարերի մասին այստեղ չեմ խոսի, այլ կհուզեմ ձեզ այս մոդելով` «Մանուշակագույն կով», այն ուշագրավ է, նրան տեսնել ցանկացողները պատրաստ են գումար և ժամանակ ներդնել: Մի քանի պրակտիկ մեթոդ ուշագրավ մարքեթինգով ձեր ապրանքը կամ ծառայությունը օժտելու համար: - Գտեք ձեր ապրանքը ոչ ձանձրալի դարձնելու միջոց, արեք 10 փոփոխություն, որի շնորհիվ ձեր ապրանքը դուր կգա գնորդին:
- Դադարեք զանգվածային մտածողությունը, կենտրոնացեք ամենափոքր շուկայի վրա: Նկարագրեք ապրանքի բացառիկությունը, սկսեք զարմացնել սպառողին:
- Մի վախեցեք կրկնօրինակելուց: Մի արեք դա ձեր ոլորտում, գտեք ցանկացած այլ ոլորտ: Ընտրեք բիզնեսի բնագավառ, որը ձանձրալի է, պարզեք, թե ով այնտեղ հիմնական խաղացողը, արեք այն, ինչ նա է անում:
- Գերազանցեք ձեր մրցակիցներին: Պարզեք, թե մրցակիցներից ով ունի «սահմանային վիճակում» աշխատելու համբավ` գերազանցեք նրան: Արեք այն ամենը ինչ նա է անում, բայց առավել լավ ու ավելի շատ:
Կամ փորձարկեք նրա արածի ճիշտ հակառակը: - Պարզեք` այդ ինչն է, որից բիզնեսի ձեր ոլորտում խուսափում են միայն նրա համար, որ ընդունված չէ, ու սկսեք հենց դրանից:
Հարցրեք ինքներդ ձեզ. նորարարություններ չեք անում` վախի, իներցիայի և գուցե այլ պատճառով, հարցրեք ու գտեք լուծումը` ԻՍԿ ԻՆՉՈւ՞ ՈՉ:
|