Идет загрузка...
Сегодня:  Вторник, 16 Апреля, 2024 года

Статьи

Պո ռնիկները մեծ ուժ են (նախորդ հոդվածի շարունակությունը)

13:16, Пятница, 13 Июля, 2018 года
Պո ռնիկները մեծ ուժ են (նախորդ հոդվածի շարունակությունը)

Ավելի ուշ շրջանի թագավորները մարմնավաճառների նկատմամբ նման ծայրահեղ դաժան միջոցներ չեն կիրառել, պարզապես նրանց, ինչպես ասում են, իրենց տեղն են դրել: Եթե մարմնավաճառ ես, միայն երկուշաբթի օրն իրավունք ունես բաղնիք ու շուկա գնալու: Եթե մարմնավաճառ ես, պիտի ապրես քաղաքի` քո նմաններին հատկացված հատուկ շրջանում կամ քաղաքի պարիսպներից դուրս: Քո տնակի առաջ պետք է կարմիր լապտեր վառվի, իսկ եթե մտքովդ անցնի եկեղեցի մտնել, ապա աջ ուսիդ պետք է կարմիր ճոպան կապես, ու եթե դու նույնիսկ մետաքսե զգեստ ես հագած և ուսերիդ սամույրի մորթի ես գցել, միևնույն է, պատվարժան կանայք քեզ արհամարհելու են: Մարդկային ու ընկերային այսպիսի անարդարություն տեսնելով` մարմնավաճառներն ահազանգ են հնչեցրել, թե մարմնավաճառությունը վտանգված է ու սկսել են իրենց ակումբներն ու կազմակերպությունները ստեղծել: Ֆրանսիայում ծնունդ է առնում «Մագթաղենացու միաբանություն» -ը, որին անդամագրված յուրաքանչյուր մարմնավաճառ կին կարող էր աշխատանքից հետո մտնել իր ակումբ, սուրճ խմել ու մի քիչ հանգստանալ: Հանրահայտ Կազանովան հետևյալ կարծիքին է եղել ֆրանսուհի մարմնավաճառների մասին.

«Վեներայի սպասուհի ֆրանսիացի աղջկերքը շուտ կռահող են ու կրթված, բայց անկիրք են ու անկրակ, այդ իսկ պատճառով էլ սիրելու ունակ չեն: Նրանք կարողանում են գոհացնել ու գործում են սահմանված հերթականությամբ ու կարգով: Նրանք իրենց գործի վարպետներ են և միատեսակ թեթևությամբ կատակում են, գրգռում ու խզում կապը»:

Բայց պետք է ասել, որ մարմնավաճառները միայն Հունաստանում են իրենց լիարժեք մարդ զգացել: Նրանց թույլատրվել է բարոյական կանանց հետ ազատ հաճախել տաճարներ: Աթենքում հասարակաց տները գրեթե պետական հաստատության կարգավիճակ են ունեցել: Նրանց «հետերա» (նշանակել է ընկերուհի, կյանքի ուղեկցուհի) են անվանել: Սրանք ազատ, անկախ կյանք վարող կանայք են եղել: Ամենավաղ շրջանում հետերաներ են եղել ստրկուհիները, ավելի ուշ` ազատ կանայք: Հայտնի է, որ նրանք լավ կրթություն ստացած անձնավորություններ են եղել: Նրանց գովերգել են բանաստեղծները, կանգնեցվել են նրանց արձանները: Երբ մեկնարկել է ծովերի աստված Պոսեյդոնին նվիրված պետական տոնը, դրա մեկնարկը տվել է Ֆրինան` հին Հունաստանի ամենահռչակավոր հետերան: Նա է առաջինը մտել Էգեյան ծովի փրփրացող ջուրն ու տոնի մեկնարկը տվել: Իսկ Ալեքսանդր Մեծն ուղղակի աստվածացրել է իր հարճին` Տաիսին (Ալեքսանդրի մահից հետո նա դարձել է Եգիպտոսի թագավոր Պտղոմեոս 1-ինի օրինական կինը), որը մեծ նվաճողին համոզել է հրկիզել Պարսկաստանի Քսերքսես թագավորի` Պերսեպոլիս մայրաքաղաքում գտնվող պալատը, դրանով իսկ վրեժ լուծելով նրանից մ.թ.ա. 480 թվականին Աթենքն այրելու համար: Իսկ միլեթացի հետերայի` Ասպազիայի մշտական այցելուներն են եղել Սոկրատեսն ու Պերիկլեսը: Հետերաներից ոմանք նշանակալի դեր են խաղացել հասարակական կյանքում: Նրանք իրենց տներում հանդիպումներ են կազմակերպել նշանավոր պետական գործիչների, բանաստեղծների, քանդակագործների հետ: Նրանց հիմնականում հովանավորել են հարուստ աթենացիները և նրանց բարեհաճության համար խորշոր գումարներ են վճարել: Պահպանվել են քարե սալիկներ, որոնց վրա տղամարդը խազել է այս կամ այն հետերային առաջարկվող գինը: Եթե հետերան համաձայն է եղել, ապա առաջարկության տակ խազել է հանդիպման օրն ու ժամը: Բայց դա ավանդական ըմբնմամբ մարմնավաճառություն չի եղել, որովհետև հետերաները սեռական հարաբերություն են ունեցել միայն այն տղամարդկանց հետ, որոնք իրենց դուր են եկել և որոնք իրենց հովանավորել են: Օրինակ՝ վերն հիշատակված Ֆրինային ամենևին դուր չի եկել Լիդիայի թագավորը, և որպեսզի մերժի նրան, այնպիսի աներևակայելի գին է պահանջել, որ թագավորը թեպետ վճարել է պահանջված գումարը, բայց ստիպված է եղել բարձրացնել հարկերը, որպեսզի կարողանա պետական գանձարանի հսկայական պակասորդը լրացնել: Իսկ Դիոգենեսին նա ձրի է տրվել, քանի որ հիացել է նրա խելքով:

Հույն նշանավոր քաղաքական գործիչ և հռետոր Դեմոսթենեսն ասել է, թե ինքն իրեն հարգող յուրաքանչյուր հույն երեք կին պետք է ունենա. մեկը` ցեղը շարունակելու համար, երկրորդը` ստրկուհի՝ զգայական հաճույքների համար և երրորդը՝ հետերա` հոգեկան հարմարավետության համար:

Հետերան ամուսնանալու իրավունք է ունեցել: Օրինակ` Ասպազիան, որ հայտնի է եղել խելամտությամբ, կրթվածությամբ ու գեղեցկությամբ, դարձել է նշանավոր պետական գործիչ Պերիկլեսի կինը: Հետերային դաստիարակել է տանտիրուհին` իր ստրկուհիներից. Նա նրան ուսուցանել է ու ազատություն է շնորհել կամ էլ հանձնել է արժանավոր հովանավորողի: Հետերան կարող էր հրաժարվել սեռական մերձեցումից այն տղամարդու հետ, որն իրեն դուր չէր գալիս:

Բայց հին Հունաստանում բոլոր մարմնավաճառուհիները նույն կարգավիճակը չեն ունեցել: Այնտեղ ևս սոցիալական աստիճանակարգ է եղել: Ստորին դասակարգերին պատկանող մարմնավաճառուհին «պոռնա» է անվանվել և ստրկուհիների դասակարգից է եղել: Նրանց պահել են «կանանոցներ» -ում, և նրանց դերը սովորական սպասուհիների դերից շատ քիչ է տարբերվել: Ավելին, տնային աշխատանքներից բացի, նա պարտավոր է եղել նաև իր մարմնով սպասարկել հաճախորդներին:

Վերածննդի դարաշրջանի Ֆրանսիայում նույնպես մարմնավաճառը հարգի է եղել: Ֆրանսիացի բարեպաշտ բուրժուան, առանձնատնից ու արաբական ազնվացեղ ձիերով համալրված ձիանոցից բացի, գեղեցիկ կուրտիզանուհի է ունեցել: Դա պատվաբեր է համարվել, և իրեն հարգող ոչ մի բուրժուա առանց մշտական սիրուհու չի կարողացել ապրել: Նրա հեղինակության ու սոցիալական դիրքի մասին է խոսել այն փաստը, թե ով է եղել նրա կուրտիզանուհին: Բոլոր կուրտիզանուհիներն առանձնահատուկ անուններ են ունեցել: Ձևի համար կուրտիզանուհի են պահել նույնիսկ այն տղամարդիկ, որոնք այլևս չեն կարողացել իրենց կնոջը գոհացնել: Կազանովան հաղորդում է, թե ինքը ճանաչել է այդպիսիներից մեկին, որը սիրուհի է պահել զուտ ցույց տալու համար, որ ինքը ժամանակի սովորույթին հավատարիմ է:

Մարմնավաճառուհին տղամարդուն իսկական սեր չի կարող տալ: Նախ` որովհետև նրա սիրային զգացմունքը բթացել է, երկրորդ` մասնագիտությունը նրա սիրո զգացումը մեխանիկական գործընթացի է վերածել: Այս իրողությունը լավ է հասկացել Անգլիայի Գեորգ 2-րդ թագավորի կինը` Քերոլայնը, որը սիրուհիների ինստիտուտը որպես պետական անհրաժեշտություն է ընդունել: Նա այն կարծիքին է եղել, թե սիրուհին հասարակական պարտականություն է, տնային շնիկի նման մի բան, իսկ թագավորին իսկական սեռական հաճույք կարող է պարգևել միայն նրա կինը: Մահանալուց առաջ նա իր ամուսնուն խնդրում է երբեք չամուսնանալ և միայն սիրուհիներ պահել: «Այո', այո', ես միայն սիրուհիներ կունենամ», - սիրուհիների նկատմաբ լիակատար անտարբերություն դրսևորած, բայց մահվան մահճում անգամ հնարավոր երկրորդ օրինական կնոջ հանդեպ խանդով համակված կնոջը հանգստացրել է ամուսինը: Գեորգ 2-րդը հավատարիմ է մնացել իր խոստմանը:

Կարող է ձեզ թվալ, թե սույն հոդվածում ինչ-որ անտրամաբանական բան կա: Մի կողմից, թագավորներին ֆիզիկական մեծ հաճույք պատճառող սիրուհիների գովքն է արվում, մյուս կողմից էլ հայտարարվում է, թե կուրտիզանուհիները իսկական սեր չեն կարող տալ: Բայց այս երկու պնդումներն ամենևին իրար չեն հակասում, պարզապես պետք է թագավորական կուրտիզանուհուն տարբերակել փողոցային մարմնավաճառից: Վիկտորիա թագուհու գահակալության վերջին շրջանում փողոցային մարմնավաճառները սոցիալական ստորին խավի կարգավիճակի էին հասել: Վիկտորիայի մահից հետո մարմնավաճառությունն այնպիսի տարածում է ստացել, որ 1841 թվականին 2 միլիոն 200 հազար բնակիչ ունեցող Լոնդոնում արդեն 80 հազար մարմնավաճառ կար: Այս խավը ծնունդ առավ ծանր աշխատանքի դիմաց չնչին աշխատավարձ ստացող գործարանային բանվորուհիների միջավայրում: Այսպիսի խավն այժմ էլ առկա է ԽՍՀՄ նախկին հանրապետություններում: Գործազրկությունը, սոցալական անբավարար ապահովվածությունը, ժողովրդի հոգսերի նկատմանբ իշխանությունների անտարբերությունը ծնում է էժան վաճառվող ունեզուրկ մարմնավաճառների հոծ շերտ:

Իրականության արատները չհանդուրժող գիտնականները վաղուց ապացուցել են, որ մարմնավաճառության ինստիտուտը, այնուամենայնիվ, անհրաժեշտ է: Ինչո՞ւ մարմնավաճառներին նսեմացնել, ասում են նրանք, ընդհատակյա գոյությամբ: Դարեր շարունակ տարատեսակ հալածանքների միջոցով ջանացել են ազատվել «սիրո քրմուհիներից»: Դա ոչ մեկին չի հաջողվել ու չի էլ հաջողվելու: Ինչո՞ւ մարդուն նսեմացնել սիրո խղճուկ կացարաններում: Հույն փիլիսոփա Արիստոֆանեսի ժամանակներում մարմնավաճառներն ու հասարակաց տները, ինչպես վերն ասվեց, պետությանը հարկ են վճարել: Խելացի պետությունը, դարձյալ ասում են մարմնավաճառության օրինականացմանը կողմնակից գիտնականները, ոչ թե չնկատելու է տալիս մարմնավաճառության գոյությունը, այլ ձգտում է, ճապոնացիների նման, գեղեցիկ կիմոնո հագցնել հարմարավետ պայմաններում մատուցվող սիրուն:

Продвижение этого поста
Статья опубликована в проекте Пресс-секретарь.
Зарегистрируйтесь и опубликуйте свои статьи.
Нравится
0
Не нравится
0
5724 | 0 | 0
Facebook