Խնդրում ենք սպասել...
COMMENT.am
Այսօր`  չորեքշաբթի, 15 օգոստոսի, 2018 թ.
Ավանդների տոկոսադրույքը`  
Հայկական դրամ
14.00%
,
ԱՄՆ դոլլար
6.50%
,
Եվրոպական Եվրո
4.00%
,
Ռուսական ռուբլի
8.50%
ԱՐՑԱԽ.news ԼՐԱՏՎԱԿԱՆ

Հոդվածներ

Հանուն ինչի և ում համար է գրված Աստվածաշունչը (ընդամենը մեջբերումներ հրեաքրիստոնեական ավետարաններից)

22:30, երեքշաբթի, 15 մայիսի, 2018 թ.
Հանուն ինչի և ում համար է գրված Աստվածաշունչը (ընդամենը մեջբերումներ հրեաքրիստոնեական ավետարաններից)

Եղիր մարդասպան և դրախտում կհայտնվես. Հիսուսը մարդասպանին դրախտ է տանում (Ղուկաս 23, 39 - 43)


     «Իսկ կախված չարագործներից մեկը հայհոյում էր նրան և ասում. «Եթե դու ես Քրիստոսը. փրկի՛ր քո անձը եւ մեզ»: Իսկ մյուսը պատասխանեց՝ սաստելով նրան և ասաց. «Աստծուց չե՞ս վախենում, դու, որ նույն պատիժն ես կրում: Մենք իրավացիօրէն արժանի հատուցումն ենք ստանում այն գործերի համար, որ կատարեցինք, իսկ սա որևէ վատ բան չի արել»: Եվ ասաց Հիսուսին. «Յիշի՛ր ինձ, Տե՛ր, երբ գաս քո թագավորությամբ»: Եվ Հիսուս նրան ասաց. «Ճշմարիտ եմ ասում քեզ, այսօր ինձ հետ դրախտում կլինես»:


    

Պ ոռ նիկներն ու մաքսավորները բոլորից շուտ են արժանանալու Աստծո արքայությանը


    

«Արդ, երկուսից ո՞վ կատարեց հոր կամքը»: Նրանք ասացին՝ վերջինը: Հիսուս նրանց ասաց. «Ճշմարիտ եմ ասում ձեզ, որ մաքսավորներն ու պ ո ռն իկները ձեզանից առաջ կմտնեն Աստծո արքայությունը» (Մատթեոս 21, 31 - 32):


    

Հիսուսը պահանջում է, որ բերեն իր թշնամիներին ու իր աչքի առաջ սպանեն


    

«Իսկ այն իմ թշնամիներին, որոնք չէին կամենում, որ ես թագավորեմ իրենց վրա, բերե՛ք այստեղ եւ սպանեցե՛ք իմ առաջ» (Ղուկաս 19, 27 - 28):


    

Հիսուսն այստեղ, ինչպես տեսնում եք, իր ուսմունքը դնում է առակի գլխավոր հերոսի բերանը:

Ահա՛ և ձեզ անդադար գովազդվող «մի՛ սպանիր» -ի ևս մեկ տարընթերցում. Պարզվում է, գոյություն ունեն «մարդիկ», այսինքն՝ հրեաներ, և «ոչ մարդիկ», այսինքն՝ մնացյալ բոլոր ազգերը, որոնք «շներից վատն են» (Մատթեոս 15, 25 - 27), և նրանց կարելի է սպանել և նրանց դեմ կարելի է, հանուն «սուրբ հավատ» -ի, խաչակրաց արշավանքներ կազմակերպել:


    

Հիսուսը եկել էր, որպեսզի հրեաների երեխաներին ժողովի.


     «Երուսաղե՜մ, Երուսաղե՜մ, որ կոտորում էիր մարգարեներին և քարկոծում էիր քեզ մոտ ուղարկվածներին. քանի՜ անգամ կամեցա հավաքել քո մանուկներին, ինչպես հավն է հավաքում իր ձագերին թևերի տակ, բայց չկամեցաք» (Մատթեոս 23, 37):


    

Հիսուսը մեռնում էր, որպեսզի հավաքի Երուսաղեմի որդիներին

«Երուսաղե՜մ, Երուսաղե՜մ, որ կոտորում էիր մարգարեներին և քարկոծում էիր քեզ մոտ ուղարկվածներին. քանի՜- քանի՜ անգամ կամեցա հավաքել քո որդիներին, ինչպես հավը՝ իր ձագերին՝ թևերի տակ, բայց դու չկամեցար» (Ղուկաս 13, 34):


    

«Այս բանը նա ինքն իրենից չասաց, այլ, քանի որ այդ տարվա քահանայապետն էր, մարգարեացավ, թե Հիսուսը պիտի մեռներ ազգի համար: Եվ ոչ միայն ազգի համար, այլ՝ որպեսզի նաև Աստծու ցրված որդիներին ի մի հավաքի» (Հովհաննես 11, 51 - 52):


    

Հիսուսը հենց Իսրայելի Աստվածն է և հենց Իսրայելի ժողովրդին է փրկություն բերում


    

«Զաքարիան՝ նրա հայրը, Սուրբ Հոգով լցվեց, մարգարեացավ և ասաց.

«Օրհնյալ է Իսրայելի Տեր Աստվածը

որ այցի եկավ մեզ և փրկություն բերեց իր ժողովրդին:

Եվ իր ծառա Դավթի տնից մեզ համար մի հզոր փրկիչ հանեց, ինչպես որ խոսել էր հավիտենից իր սուրբ մարգարեների բերանով.

Փրկություն՝ մեր թշնամիներից և բոլոր մեզ ատողների ձեռքից՝ ողորմությունն անելու համար մեր հայրերին և հիշելու իր սուրբ ուխտը.

այն երդումը, որ արել էր մեր հորը՝ Աբրահամին,

որպեսզի թշնամիների ձեռքից փրկված՝

կարողանանք առանց երկյուղի ծառայել նրա առաջ,

սրբությամբ և արդարությամբ, մեր կյանքի բոլոր օրերում:

Եվ դո՛ւ, ո՛վ մանուկ, Բարձրյալի մարգարեն պիտի կոչվես,

Որովհետև պիտի գնաս Տիրոջ առաջից՝ պատրաստելու նրա ճանապարհները,

տալու նրա ժողովրդին փրկության գիտությունը՝

նրանց մեղքերի թողության համար,

մեր Աստծու գթառատ ողորմության շնորհվ,

որով բարձունքից արեգակը մեզ կ՚այցելի ծագելու նրանց վրա,

որոնք նստած են խավարի և մահվան ստվերների մէջ,

ուղղելու մեր ոտքերը դեպի խաղաղության ճանապարհները»:

Եվ մանուկը աճում ու զորանում էր հոգով և մնում էր ամայի տեղերում՝ մինչև Իսրայելում նրա երևալու օրը (Ղուկաս 1, 67 - 80):

Առաջխաղացնել այս նյութը
Տեղեկացնում ենք, որ նյութը հրապարակվել է "Մամուլի խոսնակ" նախագծի շրջանակներում:
Գրանցվի՛ր և հրապարակի՛ր քո հոդվածները:
Հավանել
1
Չհավանել
0
| | |
2284 | 2 | 0
Facebook
Մամուլի խոսնակ
Գերագույն Իշխանությունը ՀԱՅ Ժողովրդի կամքն է
Erb hayer@ @ndunecin qristoneutyun@, aid pahic isk @ndunecin struk linelu kargawichake, ev aid shamanakneric sksac hay tagawornere korcrecin irenc tagaworutyune, worowhetew qristoneutyune henc hayeri hamar er stexcwel, npatake hayerin strkacneln er, qanzi qristoneutyune strkutyun e qarozum.
Aid isk patcharow qandecin hayastanum bolor hetanosakan tacharnere, ev nranc texum karucecin qristoneakan wanqer, angam Ejmiacni glxawor ekexecin e karucwac hin hetanosakan tachari texum.
Dranow isk qristoneutyun qarozoxnere kanxamtacwac ev shahaditakan nkatarumnerow poxecin mer hayeris Astcun, ev partadrecin @ndunel Qristosin worpes astwac, qanzi Qristose ekel er miayn Israëli korac wochxarneri hamar, aisinqn hreaneri prkutyan hamar, isk hreanere nran chndunecin.

Isk 325 twakanin mixumb mafiozner hawaqwecin Nikiai aispes kochwac ''tiezerakan shoxowi shamanak chanachecin Qristosin worpes astwac, isk xache qristoneutyan simbwol. Angam hayeri koxmic hazaramiakner sharunak tonwox hetanosakan tonere weranwanecin ev werpoxecin, shoxowrdin ain matucelow worpes qristoneakan toner.

Նիկիայի Ա տիեզերական ժողով, 325թ. Կոստանդիանոս Ա Մեծի կողմից Նիկիա քաղաքում հրավիրված քրիստոնյա եկեղեցու վարդապետների ժողով։ Իր որոշումների ավանդական քրիստոնյա եկեղեցիների կողմից ընդունման շնորհիվ ճանաչվել է տիեզերական։ Ժողովին մասնակցել է 318 եպիսկոպոսներ, այդ թվում Հայաստանից` Գրիգոր Լուսավորչի որդի Արիստակեսը։

Ժողովը դատապարտում է Արիոսի վարդապետությունը` հայտարարելով այն հերետիկոսություն։
Ժողովը մշակում է դավանաբանական բանաձև, որը հայտնի է Նիկիական հանգանակ անունով։
Ժողովն ամրագրում է ժամանակի չորս առաջնային եպիսկոպոսական աթոռների՝ Հռոմի, Ալեքսանդրիայի, Անտիոքիայի և Երուսաղեմի աթոռների գերակայությունը այլ աթոռների նկատմամբ։
Ժողովը ֆիքսում է Զատիկը տոնելու ժամանակը՝ գարնանային արևահավասարից անցած առաջին լիալուսնից հետո ընկած առաջին կիրակին։
Ըստ ավանդության Արիստակեսը բերում է Նիկիական ժողովի որոշումները Հայաստան և ներկայացնում դրանք Գրիգոր Լուսավորչին, որը դրանք ներմուծում է Հայ եկեղեցու դավանաբանության և ծիսակարգի մեջ։
Պատասխանել
Գերագույն Իշխանությունը ՀԱՅ Ժողովրդի կամքն է
1-й Никейский. Собор состоялся в 325 г. в Никее. Было отвергнуто Арианство, Иисус назначен предвечным Богом, а не исключительным человеком по учению пресвитера Александрии Ария. Иерархи церкви большинством голосов назначили Иисуса Христа богом (прям партийная ячейка), обманом заставив ему поклоняться огромное количество человек по всей планете (хотя не ему, а его измученному, умирающему образу на кресте). Сам Иисус определил своё предназначение: "Я послан к заблудшим овцам дома Израиля" (Мф. 9, 6. Мф. 15:24. Ис. 53, 6. Иер. 50, 6. Иез. 34, 5-6.). По-моему человек ясно дал понять, он послан на землю, для спасения евреев, которые попали в ловушку Египетских жрецов вместе с египетским жрецом Моисеем. Это уже потом решили, после смерти Иисуса, "спасать" все человечество.


1-й Константинопольский. Собрался в 381 г. в Константинополе. Уточнил толкование триединства Бога в символе веры и вновь отказал в признании арианству. Половина "высшего духовенства" христианской системы прибывшая на этот собор была убита, поскольку не хотела действовать по дьявольскому плану и признавать Иисуса Богом.