Խնդրում ենք սպասել...

Հոդվածներ

«Դաստիարակության դրական մոտեցումներ»

12:15, ուրբաթ, 23 մարտի, 2018 թ.
«Դաստիարակության դրական մոտեցումներ»
     21.03.2018թ. Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կայացավ ԾԽ հերթական սեմինար-պարապմունքը «Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» ծրագրի շրջանակներում: / Դասընթացավար Անի Ավետիսյան/
     Թեման Զայրույթը երկրորդական զգացմունք
     Զայրույթի ուրվագիծ.զայրույթի դրսևորումները
     Նպատակը
     ա/Բացահայտել իրավիճակն ակտիվացնող հանգամանքը
     բ/ Ձևովորել սեփական մտքերն ու կարծիքները
     գ/ Բացահայտել զայրույթի հիմքում ընկած իրական զգացմունքները
     դ/ Փորձել պատկերացնել, թե ինչ կարող էին մտածել այլ մարդիկ նման իրավիճակում՝ զայրույթի զգացումից խուսափելու համար:
     Ճանաչողական-վարքագծային մոդելի և զայրույթի կառավարման հարցում դրա դերի ներկայացումից հետո դասընթացավարը մասնակիցներին առաջարկեց գործնականում պարզել, թե ինչպես կարող են կիրառել այդ մոդելը զայրացած վիճակում երեխայի այս կամ այն արարքին արձագանքելիս: Այս նպատակով մասնակիցներին նախ ներկայացրեց «Զայրույթի գիտակցումը» նյութը, վերջինս պարունակող հղումներ բաժանեց և օգնեց մասնակիցներին նախ սեփական, իսկ հետո նաև ձեռքբերված օրինակների քննարկմամբ յուրացնե;լ մոդելը: Կատարեցին «Մեծահասակի արձագանքները զայրացած վիճակում» առաջադրանքը:
     Սիրելի ծնողնե՛ր, դրականորեն վերաբերվեք ձեր զայրույթին: Բացատրեք՝ ինչու եք բարկացել: Հիշեք, որ կրտսեր տարիքի երեխաները հաճախ կարծում են, որ իրենք են ձեր բարկության պատճառը: «Ես բարկացել եմ, որովհետև …» արտահայտությունը կօգնի ձեր երեխաներին հասկանալ, թե որն է ձեր զայրույթի իրական պատճառը: Եթե մեծահասակները գործնականում կիրառեն իրենց զայրույթը վերահսկելու հմտությունները, ապա նրանք կկարողանան զայրույթի վերահսկման լավ օրինակ ծառայել իրենց երեխաների համար:
     ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ժաննա Վարդանյան
Առաջխաղացնել այս նյութը
Նյութը հրապարակվել է Մամուլի խոսնակի շրջանակներում:
Գրանցվի՛ր և հրապարակի՛ր քո հոդվածները:
Հավանել
0
Չհավանել
0
3044 | 0 | 0
Facebook