Խնդրում ենք սպասել...
Այսօր`  կիրակի, 17 դեկտեմբերի, 2017 թ.
Ավանդների տոկոսադրույքը`  
Հայկական դրամ
14.00%
,
ԱՄՆ դոլլար
6.50%
,
Եվրոպական Եվրո
4.00%
,
Ռուսական ռուբլի
9.00%

Հոդվածներ

«Երևանի արտաքին գովազդի փառատոն 2017»-ը եզրափակվել է մրցանակաբաշխությամբ

17:19, երկուշաբթի, 27 նոյեմբերի, 2017 թ.
«Երևանի արտաքին գովազդի փառատոն 2017»-ը եզրափակվել է մրցանակաբաշխությամբ

Երևանի քաղաքապետարանի նախաձեռնությամբ նոյեմբերի 21-26-ն անցկացված «Երևանի արտաքին գովազդի փառատոն 2017» -ը եզրափակվել է մրցանակաբաշխությամբ: Միջոցառմանը ներկա է գտնվել Երևանի քաղաքապետի տեղակալ Դավիթ Օհանյանը:

Երևանի քաղաքապետի անունից ողջունելով մասնակիցներին` քաղաքապետի տեղակալը շնորհավորել է փառատոնի կայացման առթիվ:
     «Երկրորդ տարին անընդմեջ Երևանում անցկացվեց արտաքին գովազդի փառատոնը: Այս օրերի ընթացքում կազմակերպված միջոցառումներն, իրոք, բովանդակալից էին: Վստահ եմ, որ միջազգային մասնագետների գիտելիքներն ու խորհուրդները լավ հիմք կհանդիսանան առաջիկայում մայրաքաղաքում նոր ու ժամանակակից լուծումներով գովազդներ տեսնելու համար՝ հատկապես հաշվի առնելով, որ հաջորդ տարի Երևանը նշելու է հիմնադրման 2800-ամյակը» , -ընդգծելէ Դավիթ Օհանյանը:
     Մրցանակաբաշխության արդյունքներով «Կրեատիվ դիզայն արտաքին գովազդում» անվանակարգում լավագույնն է ճանաչվել «Իմէքս գրուպը» ՝ «Կերամիկա» խանութների ցանցի համար պատրաստված գովազդով: «Կրեատիվ մոտեցում» անվանակարգում հաղթել է «Դիիմ Քոմյունիքեյշնզը» ՝ «Եվրամիությունը՝ Հայաստանի համար» նախագծով: «Լավագույն ադապտացիա» անվանակարգում ժյուրիի և առցանց քվեարկությամբ հաղթել է «Բիգ բորդը» ՝ «Հիտաչի» բրենդով: «Առլուպայի» ընկերության «Սինեմա քուեսթ» գովազդային նախագիծը լավագույնն էր «Նորարարական լուծում արտաքին գովազդում»: «Լավագույն գովազդային կրիչ» անվանակարգում էլ հաղթել է «Յունիվերսալ Գրաֆիքսը» ՝ եռակողմ լեդ էկրանի համար: Մրցանակաբաշխության արդյունքներով «Լավագույն գովազդային արշավ» է համարվել «Երեմյան փրոջեքթսի» ՝ «Շերեփ-երաժշտական գործիքներ» աշխատանքը, իսկ «Լավագույն սոցիալական գովազդ» արշավում հաղթանակը շնորհվել է «Էգա» ընկերությանը՝ «Հայ մեծերը» շարքի համար:
     Լավագույն «Չիրականացված գովազդային արշավ» համարվեց «Դոպինգ» ընկերության՝ ծխելու դեմ արշավը, իսկ «Չիրականացված նորարարական լուծում արտաքին գովազդում» ՝ «Աութդոր էֆեկտը» ՝ «Մյուզիք էյ Էմ» աշխատանքով:
     Փառատոնի կազմակերպիչները հույս են հայտնել, որ չիրականացված գովազդային մտահղացումներն առաջիկայում իրենց տեղը կգտնեն մայրաքաղաքում, իսկ արդեն իսկ լավագույնը ճանաչված ընկերությունները կպահպանեն իրենց յուրօրինակ մոտեցումը արտաքին գովազդի ոլորտում:

Առաջխաղացնել այս նյութը
Տեղեկացնում ենք, որ նյութը հրապարակվել է "Մամուլի խոսնակ" նախագծի շրջանակներում:
Գրանցվի՛ր և հրապարակի՛ր քո հոդվածները:
Հավանել
0
Չհավանել
0
489 | 0 | 0
|
Հավանե՛ք և բաժանորդագրվե՛ք
Facebook
ВКонтакте
Մամուլի խոսնակ