Խնդրում ենք սպասել...

Հոդվածներ

Եվրոպացիները բուհ-գործատու համագործակցության ՈԱԱԿ-ի առաջարկած մոդելն ընդօրինակելի են համարում

13:24, երկուշաբթի, 27 նոյեմբերի, 2017 թ.
Եվրոպացիները բուհ-գործատու համագործակցության ՈԱԱԿ-ի առաջարկած մոդելն ընդօրինակելի են համարում

Մասնագիտական կրթության որակի ապահովման ազգային կենտրոնը (ՈԱԱԿ) բուհ-գործատու համագործակցության իր իսկ կողմից մշակված և փորձարկված մոդելը ներկայացրել է Բարձրագույն կրթության որակի ապահովման եվրոպական ֆորումին։
    
    

Նոյեմբերի 23-25-ին Ռիգայում տեղի է ունեցել Բարձրագույն կրթության որակի ապահովման եվրոպական 12-րդ ֆորումը, որի շրջանակներում բարձրագույն կրթության ոլորտի ներկայացուցիչները տարբեր երկրներից քննարկել են որակի ապահովման ընթացիկ զարգացումները, առկա միտումներն ու մարտահրավերները, ներկայացրել են դրանց լուծման իրենց տեսլականը։ ՈԱԱԿ-ը աշխատաժողով է կազմակերպել՝ նվիրված բուհ-գործատու համագործակցությանը, որի շրջանակներում որպես լավագույն փորձ ներկայացրել է հայաստանյան մի շարք բուհերում փորձարկված մոդելը։
    
    

Բուհ-գործատու համագործակցության ՈԱԱԿ-ի մոդելը մեծ հետաքրքրություն է առաջացրել Բարձրագույն կրթության որակի ապահովման եվրոպական ֆորումի մասնակիցների մոտ։ Բազմազգ մասնագիտական լսարանը հարցեր է ուղղել ՈԱԱԿ ներկայացուցիչներին, հետաքրքրվել արձանագրված արդյունքներով։ Նրանք վստահություն են հայտնել, որ առաջարկվող մոդելը կիրառելի կլինի նաև իրենց երկրների համար։
    
    

Նշենք, որ առաջարկվող մոդելը ենթադրում է միջնորդավորված շփում գործատուի և դասախոսի միջև, երբ ամբիոնի վարիչն է պարբերական հանդիպումներ ունենում գործատուների հետ, վեր հանում նրանց կարիքներն ու պահանջները և դրանք տեսանյութերի միջոցով հասանելի դարձնում դասախոսներին՝ հնարավորություն տալով ըստ այդմ վերանայել դասավանդման և գնահատման մեթոդաբանությունը, մասնագիտության կրթական ծրագրերը։
    
    

Առաջարկվող մոդելը ՏԵՄՊՈՒՍ-ի ARARAT ծրագրի շրջանակներում հաջողությամբ փորձարկվել է տեղեկատվական տեխնոլոգիաների, իրավաբանության և մանկավարժության, այնուհետև ՈԱԱԿ-ի նախաձեռնությամբ նաև թարգմանչության ոլորտներում։


    
    
Առաջխաղացնել այս նյութը
Նյութը հրապարակվել է Մամուլի խոսնակի շրջանակներում:
Գրանցվի՛ր և հրապարակի՛ր քո հոդվածները:
Հավանել
0
Չհավանել
0
3507 | 0 | 0
Facebook