Խնդրում ենք սպասել...

Հոդվածներ

ՍԵՎ ՈՒ ՍՊԻՏԱԿ, ԿԱՄ՝ ՈՎ ՉԻ ՏԵՍՆՈՒՄ ԱԿՆՀԱՅՏԸ

Stepan Abrahamyan
Հեղինակ`
Stepan Abrahamyan
03:31, շաբաթ, 07 հունվարի, 2017 թ.
ՍԵՎ ՈՒ ՍՊԻՏԱԿ, ԿԱՄ՝ ՈՎ ՉԻ ՏԵՍՆՈՒՄ ԱԿՆՀԱՅՏԸ

Բոլոր միջոցներով քարոզվող հակառասսիզմը ընդամենը զգայարանների բթացմանն ուղղված գործունեության տեսակա: Ամեն մի հակառասիստ թունդ ռասիստա ներքուստ: Պետք չի հավատալ, որ մարդիկ դադարել են զանազանել սևն ու սպիտակը, դեղինը ու կարմիրը: Դրանք մենակ գույներ չեն, դրանք ռասսաներ են, ու էդ մասին խոսումա գիտությունը, թեև նույն գիտությունը ասումա նաև, որ մարդ տեսակին են պատկանում բոլոր ռասսաները:

Հարցը ընգածա սպիտակ ռասսայի գերազանցության հիմքում: Ռասիզմը` որպես սպիտակ ռասսայի գերազանցության իդեոլոգիա, ձևավորվելա սպիտակ, այլ ոչ թե սև ռասսայի մեջ: Վերջիններս կկարողանային ստեղծել իրանց համար սև ռասսիզմի ոսմունք, եթե դրա համար անհրաժեշտ հիմքեր ունենային: Բայց իրանց ռասսան չի ստեղծել հազարամյակներ շարունակ և ոչ մի արժեքավոր բան: Այնինչ, սպիտակ ռասսայական դոկտրինան հիմքեր ունի, քանի որ սպիտակ ռասսան փաստացիորեն ստեղծելա էն ամենը, ինչը կոչվումա ՔԱՂԱՔԱԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ ու որը հիմա սպասարկումա սև ու մնացած ռասսաների պահանջմունքները:

Սպիտակ ռասսանա ստեղծել մարդկային բարօրության ու համակեցության կազմակերպման ընենց մոդելներ, որոնք ավելի մրցունակ ու կենսունակ են գտնվել քաղաքակրթական ուրիշ մոդելների համեմատ՝ կոնկրետ հարցերում՝ կառավարում, կենցաղ, մշակույթ, օրենք, իրավունք, տեխնոլոգիա, բանկեր, առևտուր, իդեոլոգիա, ուսմունքներ, փիլիսոփայություն, արվեստ և այլն: Էս տեսանկյունից, եթե հարցը վերաբերումա բնական գերազանցությանը, ապա ով ինչ էլ ուզումա անի, կաշվից էլ դուրս գա հակառակը ապացուցելու՝ սպիտակ ռասսան անհամեմատ ավելի մրցունակ քաղաքակրթությունա ստեղծել: Սև, կարմիր, դեղին ռասսաները էսօր ու հիմա յուրացնում են էն, ինչը ստեղծելա սպիտակ ռասսան:

Էսօրվա դրությամբ սպիտակ ռասսանա ինտեգրել սևերին ու մնացած ենթառասաներին քաղաքակրթական շատ ու շատ պրոցեսների մեջ: Սա փաստա: Հետևաբար, էսօր ռասսաների հարաբերությունների մեջ մտնումա նաև սև աղջկա ու սպիտակ տղամարդու, մուլաթի ու մետիսի, սպիտակ աղջկա ու սև տղամարդու խառը միություններ կազմելը, ամուսնությունները, աշխատանքային ու սոցիալական այլ տեսակ համագործակցությունը, այսինքն էն ամենը, ինչը որ ստեղծելա իրա գործունեությամբ սպիտակ ռասսան: Օրինակ, Եվրոպայում՝ սպիտակ ռասսայի ռեգիոնալ արեալներից մեկում, ինչ որ մի պստիկ աշխատավայրում գոյություն ունեն տասից ավել ազգություններ, որոնք ներկայացնում են մի քանի ենթառասսաներ, էթնիկ խմբեր: Իսկ էդ հանգամանքը բերումա նրան, որ աշխատանքային գործունեության մեջ մարդիկ շփումների հետևանքով՝ անկախ ռասսայից, կազմում են իրար հետ միություններ: Խառը ռասսայական միությունները եզակի դեպքեր չեն ԵՐԿԻՐ մոլորակով մեկ: Էդ գլոբալիզացիայի ուղղակի, անխուսափելի հետևանքներն են:

Սպիտակամորթ աղջկա կողմից դեպի սևամորթը արված քայլը քաղաքակրթության հենց էդ տեսակ հատկանշական դրսևորումներից մեկնա: էդ քայլը հակասության մեջա մտնում մի կողմից սեփական գերազանցությունը քաղաքակրթական առումով զգացող սպիտակ ռասսայի ներկայացուցիչների, մյուս կողմից՝ գլոբալիզացիոն պրոցեսների հետ: Զգացողությունը բնականա, ու էդ զգացողության դեմը գլոբալիստները փորձում են առնել հակառասիստական պրոպագանդայով:
     Առևտրա - տնտեսական ու արտադրական հարաբերությունները, որոնք միավորում են հազար տեսակի ու ռասսայի մարդկանց, կշարունակեն գերակայող ըլնել: Դրանից խուսափելը անհնար կլնի: Արգելել նման տեսակ հարաբերությունները նշանակումա՝ տվյալ սոցիումը դատապարտել մեկուսացման ու ոչնչացման, ինչը բարեբախտաբար անհնարա գործնականում:

Հարաբերություներն ու առևտուրը, երբեք չեն դադարի:

Քանի որ սոցիալական փաստացի իրավիճակը հակասության մեջա մտնում ռասսայական գերազանցության ու դրա պահպանման սկզբունքի հետ, ապա հակառասիզմը շրջանառելը ստիպված, միաժամանակ՝ մտածված քայլա, քանի որ սոցիալական իրավիճակը թելադրումա՝ միավորել արտադրական ուժերն ու ընդլայնել արտադրական հարաբերությունները: Էս դեպքում նեգռի մոտ վազող սպիտակամաշկ աղջկա կամ կամ տղամարդու քայլը սպիտակ ռասսայի մյուս ներկայացուցիչների համար քաղաքակրթական հարցա ու ընկալվումա որպես դավաճանություն ռասսայական գերազանցության պահպանման սկզբունքների դեմ:

Սպիտակ մարդու ռասսսիզմը ագրեսիվորեն չի՛ ուղղված սև կամ այլ գույնի ռասսայի դեմ: Սպիտակ մարդու ռասսիզմը նպատակ ունի պահպանել սպիտակ ռասսայի գերազանցությունը, իրա հեգեմոնիան, քանի որ ռասսայական պատկանելության զգացողությունը ծնումա նաև ռասսայական կոլեկտիվիզմի, հետևաբար՝ ռասսայական - խմբային մրցակցության զգացողությունը: Կյանքը մրցակցություն ու պայքարա լավագույն, առաջնակարգ տեղերի համար:
     Ընդունել ռասսայական հավասարության մասին պրոպագանդան, նշանակումա անտեսել փաստերը ու արհամարհել կյանքի աքսիոմատիկ օրենքները: Ազգերը հավասար չեն, ռասսաները՝ առավել ևս: Եթե նեգռի մոտ լավա ստացվում կրակի շուրջը թռվռալը թմբուկի տեմպի տակ ու իմ մոտ չի ստացվում, ուրեմն չի՛ կարա ըլնի հավասարություն:

Ամեն մի ռասսա կարումա ստեղծի ու անի էն, ինչը կարումա: Կրակի շուրջը թեկուզ ռեփի հնչունների ներքո թռվռալը, համաձայնեք, որ անհամեմատելիորեն ցածրակարգ գործունեությունա վերելակ ու հեծանիվ ստեղծած սպիտակ ռասսան ներկայացնողների սոցիումի համեմատ:
    
    
     Շվեդիա, ք. Էնշոփինգ
    
    
    
     07.01.2017

Առաջխաղացնել այս նյութը
Նյութը հրապարակվել է Մամուլի խոսնակի շրջանակներում:
Գրանցվի՛ր և հրապարակի՛ր քո հոդվածները:
Հավանել
0
Չհավանել
0
3519 | 0 | 0
Facebook