Նրանք, ովքեր մարմնավաճառությունը նախընտրել են որպես իրանց աշխատանք, ավելի շատ են արժան հարգանքի, քան նրանք, ովքեր որպես աշխատանք են ընտրել լրագրողությունը: Լրագրողի՝ որպես էությամբ ծախու լարախաղացի դերը ինֆորմացիոն - տեղեկատվական դաշտում, շատ մեծա:
Մարմնավաճառն էլա փող ստանում, լրագրողն էլ, բայց ի տարբերություն լրագրողի, մարմնավաճառը չի խաբում ու մոլորացնում, մանիպուլյացիայի չի ենթարկում: Մարմնավաճառի մոտ կոնկրետ ու հստակա՝ էսքան գումար էսինչ բանի համար, էնինչ տեղում, էսքան ժամ - րոպեյում: Ու ո՛չ մեկը չի տուժում:
Ուրիշա լրագրողի մոտ, ով ԵՐԲԵՔ անկախ չի էղել, պատվերա կատարել ու կատարում մասսաներին մոլորության մեջ քցելու նպատակով: Լրագրողի ամեն խոսքի մեջ՝ սկսած վերնագիր ընտրելուց, կան շատ ու շատ ծալքեր՝ մտածողության մեջ անորոշություն ստեղծելու, ջուր ու հոգի պղտորելու նպատակով:
Հետևաբար, մարմնավաճառը կարա իրան հայնգիստ խղճով թույլ տա վերևից նայելու լրագրողական ՝՝մասնագիտությանը՝՝:
Հեղինակ՝ ՍՏԵՓԱՆ ԱԲՐԱՀԱՄՅԱՆ
Շվեդիա, ք. Էնշոփինգ
08.12.2016